دبیر کل حزب آزادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حلقه پنج نفره اعتدال و توسعه موجب عقب‌گرد روحانی شده است

دبیرکل حزب آزادی از دخالت حلقه پنج نفره اعتدال و توسعه در انتصابات مدیریتی انتقاد کرد و آن را موجب عقب‌گرد روحانی دانست.

حلقه پنج نفره پیرامون روحانی، تکنیسین هستندمجید محتشمی، دبیرکل حزب آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات اخیر واعظی مبنی بر اینکه ما هیچ ائتلافی با اصلاح‌طلبان نداشته‌ایم، گفت: شخص روحانی یک تئوریسین است و  با قوت تمام در قبل از انتخابات ۹۲ از ادبیات اصلاح‌طلبی استفاده کرد و از حمایت آن‌ها برخوردار شدند و توانست آرای لازم را کسب کند.

وی افزود: متاسفانه روحانی یک حلقه پیرامونی دارد که متصل به حزب اعتدال و توسعه است و در گذشته از کمترین پایگاه اجتماعی برخوردار بود.

دبیرکل حزب آزادی تصریح کرد: این حلقه پنج نفره توانسته‌اند در انتخاب‌های مدیریتی روحانی دخالت داشته باشند و همین امر باعث شده است که فاصله عمیقی بین استراتژی روحانی و افرادی که برای اجرای امور انتخاب شده‌اند، به وجود آید.

محتشمی با بیان اینکه عملکرد این افراد از کیفیت بالایی برخوردار نیستند، گفت: این افراد بیشتر از آنکه یک تئوریسین باشند، تکنسین هستند و می‌بینیم که هرجایی که فشاری در حوزه‌های مختلف مثل حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حتی حوزه هنری وارد می‌شود.

دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه تکنسین بودن سکانداران کشتی دولت موجب مشکلات عدیده‌ای شده است، تصریح کرد: برای مثال در مشکلات اقتصادی اخیر کشورمان شاهد بودیم که با وجود اینکه دلار‌های ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی برای واردات تزریق شد اما محصولات وارداتی با قیمت‌های گزاف به دست مردم رسید و همین مسئله موجب دامن زدن به نارضایتی نسبی عمومی در کشور شد، آن هم در شرایطی که میزان واردات در کشورمان ۰ تا ۷۰ میلیارد دلار در سال ۹۶ و به تبع آن در سال جاری است.

دبیر کل حزب آزادی تصریح کرد: قصد اصلاح‌طلبان این است که تا پایان انتخابات ریاست جمهوری از روحانی حمایت کنند، اما متاسفانه حلقه نزدیک به رئیس‌جمهور مانع حرکت‌های اختراعی، ابتکاری و ارتقایی اوست.

محتشمی ادامه داد: این افراد یک جریان محافظه‌کارانه را برای حفظ وضع موجود دنبال می‌کنند، اما باید بدانند اگر ذهنیت و انگیزه اعضای حزب اعتدال و توسعه است که وارد انتخابات مجلس شوند باید نزدیک جبهه اصلاحات شوند و حتی اگر بخواهند فاصله بگیرند آرای آن‌ها به ۵۰۰ هزار نفر نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه کل حزب اعتدال و توسعه از سرمایه اجتماعی مطلوبی برخوردار نیست، اظهار کرد: این افرادی که به شخص روحانی متصل شدند به جای ایجاد ارتقاء، موجب عقب‌گرد و ایست او شده‌اند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۹ دی ۱۳۹۷
الان این وسط شما خادمی یا قدرت طلب؟
آخرین اخبار