استاندار ایلام:

مدیران پیگیر اجرایی شدن مصوبات باشند

استاندار ایلام از عموم مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست مصوباتی که در جلسات مختلف اخذ می شود را تا به نتیجه رسیدن پیگیری کنند.

مدیران پیگیر اجرایی شدن مصوبات باشند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام امروز در نشست اقتصاد مقاومتی گفت: همه قوا همکاری بسیار خوبی در مبارزه با مفاسد اقتصادی داشته اند.

وی افزود: خوشبختانه در استان با مفاسد اقتصادی عمده روبرو نیستیم و یا اگر باشد بسیار جزیی است.

استاندار ایلام تاکید کرد: تصمیم مقام معظم رهبری و دوراندیشی ایشان برای ایجاد قرارگاه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید به عنوان اختیارات ولی فقیه نقش مهمی در اتخاذ تصمیمات مهم در شرایط کنونی دارد.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: نتایج جلسه های سران سه قوه بیانگر عزم ، اراده و همکاری و هماهنگی سه قوه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

وی با اشاره به دیدارها و جلساتی که به مسئولان وزارتخانه های مختلف برگزار می شود، افزود: قول هایی که داده می شود باید تا توسط مدیران منتج به نتیجه شدن پیگیری شوند.

استاندار ایلام با اشاره به برنامه های در دست اجرا برای رونق تولید در استان ادامه داد: همراهی دستگاه ها و‌ پذیرش قواعد و مقررات توسط مجری طرح ها با توجه به ظرفیت های ویژه استان منجر به اشتغال و ‌تولید می شود.

وی اضافه کرد: ایجاد مجتمع های گردشگری برای اقشار مختلف استان درآمدزاست و باید مطابق با رعایت اصول زیست محیطی این طرح ها اجرا شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به تشریح وضعیت اشتغال روستایی و پایدار پرداخت و عنوان کرد: فاز دوم پرداخت تسهیلات روستایی در دست اقدام است و فاز اول به صورت کامل جذب شده است.

شکراله شیرخانی یادآورشد: عملکرد مثبت استان در جذب تسهیلات اشتغال منجر به جذب چند میلیارد تسهیلات دیگر از سایر استان ها نیز شد.

وی توجه به شکایت های کارگری و پرداخت بیمه بیکاری و پیگیری برای ایجاد اشتغال پایدار را از دیگر اقدامات این اداره کل برشمرد.

انتهای پیام/ د

اجرای مصوبات در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.