دانش آموز اهوازی برگزیده مسابقه پوستر هفته مبارزه با موادمخدر شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزیده شدن دانش آموز یکی از مدارس این ناحیه درمسابقه پوستر هفته مبارزه با موادمخدر خبر داد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه در راستای پیشگیری و مبارزه با گسترش اعتیاد هر ساله از تاریخ ۲۲ آبان لغایت ۲۸ آبان هفته مبارزه با موادمخدر نامیده می‌شود، گفت: در همین راستا مسابقه پوستر هفته مبارزه با موادمخدر توسط اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.

وی اظهار کرد: ایلیا یاقوتی، دانش آموز پایه هفتم مدرسه متوسطه اول سروش ناحیه یک اهواز در این مسابقه برگزیده شد.

موسوی اصل، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اجتماعی‌سازی مبارزه با موادمخدر را از اهداف نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد و بیان داشت: بدون شک آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان سبب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این ناحیه تصریح کرد: اجرای طرح مشارکت‌های اجتماعی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برپایی نمایشگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس و کارگاه‌های آموزشی ویژه والدین و دانش آموزان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله این فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/گ

درخشش دانش آموز خوزستانی در مسابقه عکاسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.