خانه احزاب استان بوشهر به عنوان هفدهمین خانه احزاب استانی درآیینی با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر و مسئولان خانه احزاب ایران و نمایندگان احزاب سیاسی استان افتتاح شد.

خانه احذاب استان بوشهر افتتاح شد/اعلام اسامی اعضابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ظهر پنجشنبه در این آیین با تقدیر از حضور دبیران و نمایندگان احزاب گفت: راه‌اندازی خانه احزاب باعث می‌شود تا احزاب بتوانند با دغدغه کمتری به فعالیت‌های حزب اقدام کنند و امیدوار هستیم روز به روز شاهد افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های احزاب در استان باشیم.

مجید خورشیدی افزود: احزاب با تضارب افکار و با حضور موثر خود می‌توانند در راستای موفقیت و اعتلای نظام اسلامی اهتمام ورزند و امیدواریم از تمام ظرفیت‌های خود برای تحقق بخشیدن به کار ویژه‌های مختلف از جمله توسعه حضور خود در سیاست گذاری‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: احزاب منتقل کننده دوسویه پیام جامعه به حاکمیت و پیام حاکمیت به جامعه محسوب می‌شوند.

‌مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر نیز با بیان اینکه احزاب به عنوان حلقه‌های واسط میان مردم و حاکمیت دارای مسئولیت خاصی هستند گفت: تاسیس خانه احزاب استان بوشهر، سبب می‌شود که شعب احزاب بتوانند در پیگیری مسائل صنفی و تحقق کارویژه‌های مختلف حزبی موفق‌تر باشند.

عادل دهدشتی با اشاره به نقش مهم احزاب و گروه‌های سیاسی برای انتقال آرا و مطالبات مردم افزود: استاندار بوشهر و معاون سیاسی استاندار تاکید زیادی بر راه‌اندازی خانه احزاب استان داشتند و با تلاش دسته‌جمعی شاهد تحقق این مهم هستیم.

در این انتخابات، اعضای شورای اجرایی و بازرس خانه احزاب انتخاب شدند.

از فراکسیون اصولگرایان علیرضا میر، احمد محتشم و محمد کشاورز به عنوان عضو اصلی و حیدر دانایی فر نیز عضو علی البدل شورای اجرایی خانه احزاب استان بوشهر انتخاب شدند.

از فراکسیون مستقل‌ها و معتدل‌ها نیز خضر خلیلی، محمد صادق حاجیانی و مجتبی احمدی عضو اصلی و رقیه دامغانی عضو علی البدل شورای اجرایی خانه احزاب استان بوشهر انتخاب شدند.

از فراکسیون اصلاح طلبان نیز ماشاالله حیدر زاده، طاهره شمشیری و سیروس بنه گزی عضو اصلی شورای اجرایی خانه احزاب استان بوشهر و عباس برزگرزاده عضو علی البدل انتخاب شدند.

همچنین در این آیین کیوان حیدری به عنوان بازرس اصلی و حسین صفری بازرس علی البدل خانه احزاب استان بوشهر انتخاب شدند.

انتهای پیام/م

خانه احزاب استان بوشهر گشایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.