رئیس کانون وکلای دادگستری استان ایلام گفت:جهت حمايت از افراد كم درآمد و نیازمند وكالت ، این افراد به صورت رایگان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،آیت پیرزادی رئیس کانون وکلای دادگستری استان ایلام گفت: از ابتدای استقلال کانون وکلای دادگستری ایلام تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی استان ایلام جهت حمایت از مددجویان و افراد کم درآمد منعقد کرده و وکالت این افراد به صورت رایگان انجام می‌شود که کمکی که از نظر حقوق شهروندی و حفظ حقوق عامّه و در توسعه عدالت قضایی و آنچه دین مبین اسلام مبنی بر تعاون و همکاری مد نظر دارد در این زمینه توسط وکلای دادگستری صورت می‌پذیرد.

پیرزادی افزود: به عقیده بنده همکاری‌های مؤثر وکلای دادگستری در این زمینه توسعه عدالت قضایی در دفاع از محرومین، کمک به حل مسائل و رشد اطلاعات حقوقی اقشار آسیب‌ پذیر و محروم جامعه را در پی داشته است.

وی ادامه داد: این ظرفیت و توانایی‌های موجود در کانون وکلا دادگستری و همکاری و همراهی قوه قضاییه که در اجرای مواد ۲۳ و ۲۴ و ۳۱ قانون وکالت مصوب ۱۳۱۵ آئین نامه مربوط انجام می‌شود کمک و مساعدت بی مزدی است که وکلا انجام می‌دهند.

پیرزادی در ادامه گفت: در سال‌جاری تعداد زیادی تودیع پروانه داشته‌ایم که متاسفانه با وجود شرایط بد اقتصادی وکلا توان پرداخت مالیات خود را نداشته‌اند و حدود 200 نفر پروانه خود را تمدید نکرده‌اند.

 

 

انتهای پیام/با

ارائه خدمات رایگان توسط کانون وکلای دادگستری ایلام به افرادبی بضاعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
سلام.شماره تلفن میشه بزارید چون خیلی نیاز به راهنمایی دارم