لیگ برتر هندبال بانوان؛

جدال تیم‌های بالانشین در گچساران

هندبالیست‌های لارستانی برای کسب دهمین برد خود به مصاف نفت و گاز گچساران می‌روند.

جدال تیم‌های بالانشین در گچسارانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت یازده روز جمعه ۲۱ دی ماه تیم شهید چمران لارستان مقابل میزبانش نفت و گاز گچساران صف آرایی می‌کند.

بانوان لارستانی تا پایان هفته دهم با ۹ برد، یک شکست و ۱۸ امتیاز پس از تاسیسات دریایی، مکان دوم جدول رده بندی را در اختیار دارند و نفت و گاز گچساران با یازده امتیاز در رده سوم جای گرفته است.

نشمین شافعیان سرمربی تیم شهید چمران لارستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: برای یک مسابقه خوب مقابل نفت و گاز کاملا آماده هستیم و امیدوارم با امتیاز کامل از زمین خارج شویم.

وی افزود: تنها مشکل تیم مربوط به مصدومیت‌هایی است که بازیکنانم در مسابقات گذشته داشته اند که امیدوارم تا بازی حساس با تاسیسات حل شود، با اینحال به کسب برد بازی با نفت و گاز خوشبین هستیم و هدف شهید چمران لارستان، کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال است.

نماینده فارس در هفته دهم این رقابت‌ها ۲۹-۱۶ إشتاد سازه طرقبه شاندیز را شکست داد و نفت و گاز گچساران ۲۶-۲۳ مغلوب فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شد.

شهید چمران لارستان در بازی رفت با نتیجه نزدیک ۳۲-۳۱ نفت و گاز گچساران را از پیش رو برداشت.
انتهای پیام/م

شهید چمران لارستان در پی برد بازی با نفت و گاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار