حیدرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

مهلت مجدد ثبت نام آزمون ارتقای دستیاری دندانپزشکی+ زمان برگزاری آزمون

رئیس سنجش پزشکی گفت: مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی از شنبه ۲۲ دی ماه آغاز می‌شود.

حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از مهلت مجدد ثبت نام آزمون آزمایشی الکترونیکی ارتقای دستیاری تخصصی دندانپزشکی خبر داد و گفت: دستیاران رشته های تخصصی دندانپزشکی که هنوز برای شرکت در آزمون آزمایشی الکترونیکی ارتقای دستیاران تخصصی دندانپزشکی ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند در مهلت مجدد تعیین شده به سایت سنجش آموزش پزشکی مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین امکان ویرایش اطلاعات برای آن دسته از داوطلبانی که در آزمون آزمایشی الکترونیکی ارتقای دستیاران تخصصی دندانپزشکی ثبت نام کرده‌اند وجود دارد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش آموزش پزشکی  نسبت به ویرایش  اطلاعات اقدام کنند.

زمان برگزاری آزمون ارتقای دستیاری دندانپزشکی

حیدرزاده به زمان مهلت مجدد ثبت نام آزمون آزمایشی الکترونیکی ارتقای دستیاران تخصصی دندانپزشکی  اشاره کرد و گفت: مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۲۲ دی ماه آغاز می شود و ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۴ دی ماه، به پایان می رسد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به زمان برگزاری  آزمون آزمایشی الکترونیکی ارتقای دستیاران تخصصی دندانپزشکی گفت: آزمون چهارم بهمن ماه ۹۷  برگزار می‌شود و دیگر مهلت ثبت نام به هیچ وجه  تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار