استرالیا در تلاش برای صعود /گام بلند لیپی برای درخشش در آسیا

هفتمین روز از مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با برگزاری ۳ دیدار در گروه‌های B. و C پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین روز از مسابقات جام ملت‌های آسیا به میزبانی کشور امارات متحده عربی با برگزاری ۳ دیدار در گروه‌های B و C پیگیری خواهد شد.

استرالیا در تلاش برای صعود به دور حذفی/گام بلند لیپی برای درخشش در آسیا

فلسطین - استرالیا

در اولین دیدار هفتمین روز برگزاری جام ملت‌های آسیا قهرمان دور پیشین این رقابت‌ها یعنی تیم ملی فوتبال استرالیا به مصاف تیم ملی فوتبال فلسطین خواهد رفت تا طعم شکست  برابر تیم نچندان قدرتمند اردن را از یاد ببرد.

تیم ملی فوتبال استرالیا نسبت به دور پیشین مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ میلادی که توانسته بود عنوان قهرمانی را به دست آورد  چند تغییر داشته است که از جمله آن ها می توان به غیبت  تیم کیهیل و مید یدیناک اشاره کرد. کانگورو ها  همچنین بازیکنان توانمندی مانند موی، بویل ودانیل ارزانی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد عملکرد استرالیا جدا از بازی نخست در این رقابت ها نشان دهنده آن است که این تیم همچنان می‌تواند از گروه خود صعود کند و شکست برابر اردن تلنگری برای شاگردان آرنولد خواهد بود.

تیم ملی فوتبال فلسطین، اما جام ملت‌های آسیا را با شرایطی بهتر نسبت به استرالیا آغاز کرد و توانست در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی فوتبال سوریه به نتیجه تساوی دست یابد.

استرالیا در تلاش برای صعود به دور حذفی/گام بلند لیپی برای درخشش در آسیا

جام ملت‌های ۲۰۱۹ دومین دوره‌ای است که فلسطینی‌ها در آن حضور دارند و پیش از حضور در این رقابت‌ها نیز در دیدار‌های دوستانه خود توانستند نتایج خوبی همچون تساوی برابر ایران و چین و یا ۲ پیروزی برابر پاکستان به دست آورند.

گفتنی است فلسطینی‌ها در این دیدار محمد صالح را به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار برابر تیم ملی فوتبال سوریه در اختیار ندارند.

در گروه B مسابقات جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتبال اردن توانست با ۶ امتیاز صعود خود را به دور حذفی قطعی کند و  تیم ملی فوتبال استرالیا باید سعی کند تا ۲ دیدار بعدی خود برابر تیم‌های فلسطین و سوریه با پیروزی پست سر بگذارد تا به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله حذفی مسابقات شود.

دیدار تیم‌های استرالیا و فلسطین روز جمعه (۲۱ دیماه) از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه مکتوم بن راشد برگزار خواهد شد.

استرالیا در تلاش برای صعود به دور حذفی/گام بلند لیپی برای درخشش در آسیا

فیلیپین - چین

تیم ملی فوتبال چین با هدایت لیپی که قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۶ را در کارنامه خود دارد به دنبال درخشش در آسیا است و در این دیدار نیز در تلاش خواهد بود تا پیروزی  برابر تیم ملی فوتبال فیلیپین را تکرار کند.

تیم ملی فوتبال چین با پیروزی برابر تیم نه چندان مطرح قرقیزستان که سابقه کمی در جام ملت‌های آسیا دارد همچنان همراه با تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای کسب جایگاه صدرنشینی گروه C رقابت‌ می کند.

با توجه به سابقه درخشان‌تر چین و کسب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتبال فیلیپین بازی دفاعی را در این دیدار برخواهد گزید چرا در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی فوتبال کره جنوبی نیز از همین سبک استفاده کرد و توانست در حالی که اولین تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را کسب می‌کند، با نتیجه‌ای قابل تآمل شکست بخورد.

دیدار تیم‌های فیلیپین و چین روز جمعه (۲۱ دیماه) از ساعت ۱۷:۰۰ به وقت ایران در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی برگزار خواهد شد.

استرالیا در تلاش برای صعود به دور حذفی/گام بلند لیپی برای درخشش در آسیا

قرقیزستان -کره جنوبی

تیم ملی فوتبال قرقیزستان در دومین دیدار خود برابر تیم ملی فوتبال کره جنوبی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است این اولین حضور قرقیز‌ها در مسابقات جام ملت‌های آسیا است آن ها مقابل  چین توانستند تا حدی قدرت نمایی کنند که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند.

مقابل تیم فوتبال قرقیزستان، اما یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا قرار خواهد گرفت.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در این دیدار سونگ هیونگ مین فوق ستاره خود را به دلیل حضور در دیدار لیگ جزیره  همراه با تیم  فوتبال تاتنهام در اختیار ندارد با این حال، اما بازیکنان جوان تیم ملی فوتبال کره جنوبی می‌توانند برای حریفان خود خطر ساز باشند.

کره جنوبی البته دیدار قبلی خود برابر تیم ملی فوتبال فیلیپین را تا حدی با تاءمل و بدون تفاضل گل قابل توجه یک بر صفر شکست داده که این موضوع تا حدی می‌تواند امید بخش قرقیز‌ها در این دیدار باشد.

با این حال، اما سابقه ۲ تیم کره جنوبی و چین در گروه C مسابقات جام ملت‌های آسیا تا حدی صعود تیم‌هایی همانند قرقیزستان را به مرحله بعدی مسابقات سخت خواهد کرد.

دیدار تیم‌های قرقیزستان و کره جنوبی روز جمعه (۲۱ دیماه) از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه هزاع بن زاید برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

نتایج تیم ملی فوتبال ایران در دور گروهی جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹ را پیش بینی کنید

برنامه و زمان دیدار‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

لحظه به لحظه با حواشی جام ملت‌های فوتبال آسیا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد
۰۸:۵۷ ۲۱ دی ۱۳۹۷
چین کی قهرمان جام جهانی 2006 شد ؟
آخرین اخبار