درآمدزایی دیناموزاگرب از فروش بودمیر به پرسپولیس

یک رسانه کروات با انتشار گزارشی از سود زیاد دیناموزاگرب بابت فروش ماریو بودمیر، مهاجم ۳۲ خود به پرسپولیس نوشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ماریو بودمیر، مهاجم ۳۲ ساله کروات باشگاه دیناموزاگرب کرواسی قرار است فردا (جمعه) به تمرینات پرسپولیس بپیوندد و قرارداد یک و نیم ساله اش را امضا کند. این بازیکن جایگزین گادوین منشا نیجریه‌ای خواهد شد و تلاش می‌کند تا همراه با علی علیپور، مهدی شریفی، مهدی ترابی و ... در خط حمله سرخپوشان پایتخت قرار بگیرد.

بودمیر، سومین مهاجم دیناموزاگرب محسوب می‌شد و آمار خوبی نیز به ثبت رساند، اما نناد بیلیکا، سرمربی این تیم به او اعتقادی ندارد و بر همین اساس در لیست خروجی قرار گرفت. ساعتی پیش رسانه germanijak کرواسی با انتشار گزارشی نوشت،  باشگاه دینامو برای درآمدزایی و سود زیاد، ماریو بودمیر، مهاجم ۳۲ خود را فروخت و به احتمال زیاد او راهی پرسپولیس ایران می‌شود.

این رسانه ادامه داد: تیم فوتبال دیناموزاگرب امروز راهی ترکیه شد تا اردوی آماده سازی زمستانی خود را برگزار کند.  نناد بیلیکا، سرمربی ۴۷ساله کروات دیناموزاگرب در این باره و همچنین بودمیر می‌گوید: از این بازیکن بابت تلاش و بازی هایش تشکر می‌کنم. باشگاه تصمیم گرفت تا برای کسب پول بیشتر این بازیکن را بفروشد و امیدوارم بتوانیم یک مهاجم جدید بگیریم.

کروات‌ها قرار است در ترکیه ۶ بازی دوستانه برگزار کنند و اردوی آن‌ها تا ۲۶ ژانویه ادامه خواهد داشت و سپس راهی کرواسی می‌شوند تا آماده بازی‌های نیم‌فصل دوم لیگ این کشور خواهند شد.

بیلیکا در پایان گفت: در صدد برگزاری بازی‌های تدارکاتی هستیم و نتیجه آن‌ها مهم نیست، اما تلاش می‌کنیم تا برای تیم‌هایی در سطح‌های متفاوت بازی کنیم تا آماده دفاع از قهرمانی و ... باشیم.


بیشتر بخوانید:

قرارداد ۱۰ میلیارد تومانی مهاجم کروات با پرسپولیس تکذیب شد

بازیکن کروات در یک قدمی پرسپولیس/ پیش نویس قرارداد به بودمیر رسید

بودیمیر جمعه با پرسپولیس تمرین می‌کند


انتهای پیام/

گزارش رسانه کروات درباره انتقال بودمیر به پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۱ دی ۱۳۹۷
سخته تیم مورد علاقه ات جای بازیکن سلبریتی میخره تا روی نیمکت بگذارم و تیم رغیبت بهترین بازیکن تیم اول کشور نایب قهرمان جام جهانی رو بخره!! آخه هر تیمی بازیکن میفروشه نباید سود کنه ؟
آخرین اخبار