معاون بازرسی نیروی قدس سپاه گفت: استکبار جهانی در این دوران سالی یک شکست از انقلاب اسلامی را تجربه کرده است.

استکبار چهل به هیچ از انقلاب اسلامی باختبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار مقدسی معاون بازرسی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم سومین سالگرد شهید میثم نظری با اشاره به درگیری استکبار جهانی با انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته اظهار کرد: انقلاب اسلامی از همان روز‌های نخست با توطئه‌های استکبار رو به رو بوده است؛ توطئه‌هایی که بنای آن‌ها سرنگونی انقلاب به رهبری امام راحل (ره) بوده است.

وی در ادامه افزود: استکبار بعد از توطئه‌های تجزیه طلبانه در نقاط مختلف کشور؛ با حمایت از گروه‌های ضد انقلاب نوع دیگری از مقابله را آغاز کرد.

معاون بازرسی نیروی قدس با اشاره به دفاع مقدس اظهار کرد: پیش بینی آن‌ها و صدام نهایتا فتح ۷ روزه تهران و خلع سلاح ۳ ماهه جموری اسلامی بود که در عین مظلومیت انقلاب اسلامی با قدرت و صلابت این توطئه را خنثی کرده و جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس بدل کرد.

وی با اشاره به توطئه‌های سال‌های اخیر استکبار افزود: قصد آمریکایی از حمله به عراق و افغانستان محاصره مرز‌های ایران بود چرا که در جنوب کشور‌های مرتجع عربی مثال یکی از ایالت‌های آمریکا را داشتند.

معاون بازرسی نیروی قدس سپاه پاسداران در تشریح توطئه‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی و شکست آن‌ها گفت: مشاور امینت ملی امریکا گفته است که در عراق سه به هیچ به ایران باخته ایم؛ ما می‌گوییم شما در این سال‌ها ۴۰ به هیچ باخته اید و به طور متوسط سالی یک شکست را داشته اید.

وی در پایان با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم و تجلیل از خانواده‌های آن‌ها افزود: اگر امروز در سوریه از امنیت ملی خود به واسطه همین شهدای مدافع حرم دفاع نمی‌کردیم باید در همدان و کردستان با داعش و استکبار مقابله می‌کردیم؛ و این ارزش کار این جوانان انقلاب اسلامی است که امنیت را به ارمغان آورده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار