بارش برف و کولاک راه ارتباطی ۳۵ روستای مراغه را مسدود کرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه گفت: براثر بارش برف و کولاک شدید که ازعصر روز گذشته آغاز شده راه ارتباطی ۳۵ روستای مراغه مسدود شده و تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، نادرشریفی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه با اشاره به بارش شدید برف و کولاک شدید در مناطق روستایی این شهرستان گفت:  بارش شدید برف در این شهرستان که از عصر روزگذشته آغاز شده بود راه ارتباطی ۳۵ روستا در بخش مرکزی و سراجو را مسدود کرد.

وی افزود: نیرو‌های راهداری این شهرستان روزگذشته باتلاش شبانه روزی خود از مسدود شدن محور مراغه به هشترود با انجام عملیات نمک پاشی و برف روبی جلوگیری کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه در ادامه با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی روستایی در این شهرستان گفت: به دلیل وجود پدیده کولاک شدید در برخی از محور‌های روستایی دراین شهرستان هم اکنون راه ارتباطی ۳۵ روستای این شهرستان مسدود بوده و عوامل راهداری تلاش دارند با برف روبی و نمک پاشی راه‌های روستایی مسدود شده رابازگشایی کنند.

شریفی ادامه داد: باتوجه به اعلام هواشناسی استان نیرو‌های راهداری این شهرستان از صبح روز چهارشنبه در آماده باش کامل بوده و عملیات برف روبی و نمک پاشی از دقایق اول بارش درمحور مراغه به هشترود انجام شد.

وی تصریح کرد: درحال حاضر نیرو‌های راهداری شهرستان با اتمام عملیات نمک پاشی در محور مراغه به هشترود وارد عملیات بازگشایی راه‌های روستایی شده وتلاش می‌شود راه ارتباطی ۵ روستای برف گیر در این شهرستان بازگشایی شود.

شریفی ادامه داد: به منظور سهولت در امر امداد رسانی و جلوگیری از مسدود شدن راه‌های ارتباطی درطرح زمستانی ۳ دستگاه نمک پاش اتوماتیک و تیغه دار، چهاردستگاه گریدر، ۳ دستگاه لودرعملیات برف روبی و نمک پاشی را انجام می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به تعداد نیرو‌های مستقر در راهدارخانه این شهرستان در محور مراغه به هشترود اظهار کرد: درحال حاضر ۲۴ نفرنیروی راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان مستقر شده و آماده خدمات رسانی به مسافران و رانندگان در محور مراغه به هشترود می‌باشند.

وی اضافه کرد: تردد در محور مراغه به هشترود به صورت روان و بدون هیچ مشکلی در حال انجام بوده واز رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند تقاضا می‌شود زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

شریفی در ادامه با اشاره به ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ در محور‌های مواصلاتی این شهرستان اظهارکرد: باتوجه به زمستانی بودن محور‌های مواصلاتی این شهرستان ضروری است رانندگانی که قصد سفر در محور مراغه به هشترود و بویژه راه‌های روستایی رادارند زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/س

قطع ارتباط راههای ارتباطی در مراغه

 

برچسب ها: راهداری ، برف و کولاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.