توقف نماینده فارس در دسته برتر فوتسال بانوان

پارس آرا شیراز علی رغم ارائه یک بازی زیبا، نتیجه را مقابل پالایش آبادان واگذار کرد.

توقف نماینده فارس در دسته برتر فوتسال بانوان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،   در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاههای کشور، ساعت یازده امروز یک دیدار به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد و پارس آرا شیراز ۲-یک مغلوب میهمانش پالایش نفت آبادان شد.

زارع مدیر تیم پارس آرا شیراز گفت: حق تیم ما در این دیدار به هیچ عنوان شکست نبود و حملات فراوانی را بازیکنان روی دروازه پالایش آبادان تدارک دیدند که به ثمر ننشست و یکی از گلهای حریف هم روی ضربه پنالتی بود که داور اشتباه اعلام کرد.

وی اضافه کرد: از عملکرد تیم در این فصل از رقابت ها رضایت کامل داریم چرا که با بازیکنانی در لیگ برتر حاضر شدیم که تجربه کافی را نداشتند اما بازی های خوبی را انجام دادند و إن شااله در فصل آینده حرف های بسیاری برای گفتن خواهند داشت.

بهاره رستم پور تک گل پارس آرا شیراز را در این مسابقه وارد دروازه پالایش نفت آبادان کرد و طناز آرمان و عاطفه آصفی زننده دو گل تیم میهمان بودند.

با انجام بازی های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاههای کشور ، پارس آرا شیراز با ۱۹ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

انتهای پیام/س

پیروزی نماینده آبادان مقابل پارس آرا در لیگ برتر فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار