امام جمعه موقت بوشهر گفت: مهمترین کار امروز مسئولان، رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم است.

مسئولان مشکلات مردم را درک کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اساس جامعه توحیدی و علوی را همراهی کردن مسئولان با مردم دانست و تصریح کرد: مسئولان حل مشکلات معیشتی مردم به ویژه قشر‌های ضعیف را اولویت کاری خود قرار دهند و با تدبیر و پرهیز از اسراف برای کاهش این مشکلات گام بردارند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به ۲۲ دی سالروز دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس اشاره کرد و افزود: با اقدام به موقع و قهرمانان دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران، این تفنگداران متجاوز دستگیر شدند و درسی شد تا دیگر اقدامی در آب‌های کشورمان انجام ندهند.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: این کار همچنین نشان داد که آمریکایی‌ها چنانچه بخواهند در آب‌های خلیج فارس علیه امنیت ایران اسلامی اقدام کنند نیرو‌های ارتشی و سپاهی به عنوان مرزداران همیشگی خلیج فارس با عزت و اقتدار سیلی محکم تری به آنان می‌زنند.

حجت الاسلام هاشمی حضور مردم را در صحنه‌های انقلاب، مهمترین کمک مردم به کشور عنوان کرد و گفت: دشمن در تلاش است با تهمت و شایعه‌سازی مردم را مضطرب کند، اما مردم باید شگرد‌های دشمنان را بشناسند و جوانان نیز با هوشمندی، فضای مجازی را به ابزاری برای ضربه زدن به دشمنان تبدیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی استان آمادگی برگزاری جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را دارند.

امام جمعه موقت بوشهر همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، این بانوی بزرگوار را الگوی حجاب، عفاف، بردباری و شجاعت عنوان کرد و تاکید کرد: زنان و دختران جامعه امروز باید از زندگی آن حضرت سرمشق بگیرند.

انتهای پیام/م

آمریکا درصورت تعرض به امنیت ایران سیلی محکم تری می خورد

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۳۰ دی ۱۳۹۷
کارگرای خدماتی بیمارستان امام خمینی شهرستان کنگان باتوجه به اینکه تمام وقت دربیمارستان شاغل هستند ولی متاسفانه بدون قراردادومزایای قانون کار هستند حقوق رابصورت ساعتی دریافت میکنند