آمریکا همایشی بین‌المللی علیه ایران برگزار می‌کند

وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با فاکس‌نیوز از برگزاری همایش بین‌المللی علیه ایران در سیزدهم و چهاردهم فوریه به میزبانی آمریکا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، در مصاحبه با شبکه فاکس‌نیوز از برگزاری همایش بین‌المللی علیه ایران در سیزدهم و چهاردهم فوریه در لهستان به میزبانی آمریکا خبر داد.

او در این مصاحبه با تاکید بر مواضع ضدایرانی واشنگتن مدعی شد: «باید مطمئن شویم که ایران [در منطقه] نفوذ مخرب نخواهد داشت».

وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی‌ روز گذشته خود در «دانشگاه آمریکایی قاهره» نیز ادعا‌های بی‌اساس و تکراری خود علیه ایران را تکرار کرد و گفت: رئیس جمهور ترامپ به چشم‌پوشی آگاهانه ما از خطر ایران پایان داد و آمریکا را از توافق شکست خورده هسته‌ای بیرون کشید.

پمپئو افزود: ما در دولت کنونی کمپین فشار را بر ایران آغاز کرده‌ایم. ما تحریم‌هایی را علیه این کشور اعمال کردیم که هرگز نباید برداشته می‌شدند. تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران قویترین تحریم‌ها در تاریخ هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۱ دی ۱۳۹۷
با تحریم هایتان ! عدو شود سبب خیر!
مجامع علمی ،دانشجویان و خبرنگاران و هنرمندان ایرانی هم علیه شما کمپینگ و همایش برگزار میکنند .
شما با 200 سال کل قدمت کشورتون بالای 200 تاجنگ افروزی کردید.
بسیاری از افراد غیر نظامی ملت هایی رایا کشتید یا اواره کرده اید. هر روانشناسی مثل روز روشن می بیند که روحیه تخریب در شما موج میزند.
آخرین اخبار