در خطبه های نماز جمعه شیراز؛

ارائه خدمات مطلوب با اتحاد همه گروه ها و جریانات

امام جمعه شیراز گفت: با پرداختن به مسائل سیاسی و حاشیه‌ای فرصت خدمت از دست می رود.

ارائه خدمات مطلوب با اتحاد همه گروه ها و جریاناتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز  با اشاره به انتخاب استاندار بومی برای فارس گفت: همه جریان‌های سیاسی و کسانی که دلشان به حال مردم می‌تپد لازم است دست به دست هم داده و شرایطی خدمات مطلوب تری را فراهم کنند.
 
آیت الله دژکام افزود: تغییر مکرر و کوتاه مدت مدیریت ارشد فارس لطمات زیادی به استان زده و باعث توقف کار‌ها قبل از تکمیل شده و باید فرصت خدمت برای مدیران بیش از پیش فراهم شود تا در مسیر خدمت بهتر حرکت کنند.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنانش به عدالت اجتماعی اشاره کرد و افزود: اگر ما از نظر شخصی و فردی انسان‌های عادلی نباشیم نمی‌توانیم توقع داشته باشبم که در جامعه عدالت اجتماعی برقرار شود.

وی با اشاره به کتاب تحریر و الوسیله امام راحل تاکید کرد: شروط عدالت اجتماعی از نظر امام انگیزه فرمانروایی خدا داشتن، گناه کبیره و صغیره نکردن است که باعث فراهم شدن زمینه عدالت می‌شود.

آیت الله دژکام ناامیدی از رحمت خدا بزرگترین گناه کبیره است و اگر کسی مسئولیت دارد، ولی ناامید از رحمت خدا باشد نمی‌تواند مدیری لایق و مناسبی برای نظام باشد.
 
وی همچنین با اشاره به حرکت تعدادی از دانشجویان در خصوص مشکلات کارتن خواب‌ها افزود: حرکت انسانی و عاطفی بود و پاسخ و اقدام مسئولان هم شایسته تقدیر است و انتظار می‌رودبه گونه‌ای برنامه ریزی شود که شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.
 
خطیب جمعه شیراز همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها گفت: این روز به نام پرستار نامیده شده و اینکه حضرت زینب الگوی پرستاران است افتخاری بزرگ برای پرستاران است.

آیت الله دژکام افزود: پزشکی و خدمات پزشکی باید رشد داشته کند و خدمات پرستاری در بیمارستان‌ها لازم است در قالب مراقب در خانه اجرا شود، چون هم هزینه کمتری دارد هم حضور بیمار در منزل کنار نزدیکان در روند بهبود تاثیر دارد.
انتهای پیام/م

صحبت های آیت الله دژکام در نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار