هشدار مدیریت بحران خوزستان نسبت به بالا آمدن آب رودخانه‌ها

با صدور اطلاعیه‌ای اداره کل مدیریت بحران خوزستان ضمن اشاره به بارانی بودن خوزستانی در این هفته نسبت به آبگرفتگی و بالا آمدن سطح رودخانه‌های استان هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اداره کل مدیریت بحران خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به آبگرفتگی و بالا آمدن سطح رودخانه‌های استان هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به هشدار سازمان مدیریت بحران کشور براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص ورود سامانه بارشی به استان، از اوایل روز یکشنبه تا اوایل روز سه شنبه، ابتدا بارش پراکنده طی روز یکشنبه و سپس بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد‌های قابل ملاحظه به ویژه در نیمه شمالی و شرقی استان طی روز دوشنبه با احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه‌ها در نقاط مذکور پیش بینی شده است.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: در این مدت انتظار کاهش دید و لغزندگی جاده‌های کوهستانی استان به سبب بارش برف و کولاک وجود دارد و شمال خلیج فارس در روز‌های یکشنبه و دوشنبه مواج و طوفانی پیش بینی شده است. همچنین ورود سامانه بارشی دوم به استان خوزستان ازاواخر روز سه شنبه تا اواخر روز پنجشنبه موجب وقوع بارندگی و بارش برف در ارتفاعات شمالی و شرقی استان خواهد شد.

انتهای پیام/م

صدور اطلاعیه از سوی مدیریت بحران در خصوص بالا آمدن آب روخانه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.