ارائه 2 هزار و 25 مورد خدمات مسکن به مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت : 6 میلیارد و 384 میلیون تومان به‌منظور تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب ساخت، بهسازی و تعمیرات کلی و جزئی در نه‌ماهه امسال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، صفری مدیرکل کمیته امداد زنجان با اشاره به اینکه خدمات مسکن ارائه‌ شده به خانوارهای تحت حمایت این نهاد با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف انجام می‌شود گفت: خدمات کمیته امداد در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد به‌منظور اثربخش شدن سایر خدمات و بر اساس نیازسنجی انجام‌شده به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات مسکن کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش‌های مختلف بر اساس اولویت‌ به آن‌ها ارائه می‌شود، افزود: خدمات مسکن کمیته امداد در قالب تعمیرات جزئی و کلی، اخذ انشعاب آب، برق، گاز و همچنین بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

صفری در ادامه از ارائه 2هزارو 25 مورد خدمات در بخش مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در نه‌ماهه امسال خبر داد و گفت: از مجموع خدمات مسکن ارائه‌شده به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان 122  مورد مسکن برای خانوارهای مددجویی تحت حمایت این نهاد در قالب ساخت، خرید، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویی ومهاجرت به روستا تأمین‌شده است که 49 فقره از ساختمانهای احداثی  در مناطق محروم وکم برخوردار انجام شده است.

وی بابیان اینکه هزارو 710 مورد نیز خدمات مسکن در قالب تعمیرات کلی و جزئی مسکن صورت گرفته است افزود:در 9ماهه امسال 189مورد سرویس بهداشتی و حمام به مددجویان تحت حمایت این نهاد احداث  وتحویل شده است.

وی با بیان اینکه  در حال حاضر 600 خانوارواجد شرایط  از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب هستند افزود: در تلاش هستیم با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی استان  در ساخت مسکن مددجویان با انعقاد تفاهم نامه همکاری زمینه خانه دار شدن  مددجویان را فراهم آوریم.

مدیر کل کمیته امداد بابیان اینکه کمک‌های خیران در حوزه مسکن تأثیر بالایی در توانمندسازی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد دارد، ادامه داد: خیران زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری #024*8877* زمینه خانه‌ دار شدن مددجویان فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب را فراهم کنند.

انتهای پیام / ک

600 خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان فاقد مسکن هستند

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.