جانشین پلیس راه گیلان خبر داد؛

اعمال محدودیت ترافیکی تا پایان هفته در باند شمال به جنوب محور رشت – قزوین

جانشین پلیس راه گیلان گفت: تا پایان هفته در باند شمال به جنوب کیلومتر ۷۰ تا ۷۱ محور رشت – قزوین محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ جابر صفاری، جانشین پلیس راه گیلان گفت: در راستای اجرای عملیات نصب سرامیک تونل، محدودیت ترافیکی تا روز پنجشنبه ۲۷ دی ماه در باند شمال به جنوب کیلومتر ۷۰ تا ۷۱ محور رشت – قزوین خبر داد اعمال می‌شود.

سرهنگ جابر صفاری افزود: محدودیت ترافیکی در روز‌های یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸، و روز‌های چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ هر هفته به غیر از روز‌های پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی اعمال می‌شود.

وی گفت: رانندگان در زمان اجرای عملیات می‌توانند ازمسیر جایگزین، مسیر شمال به جنوب از طریق کنار گذر و مسیر جنوب به شمال از داخل تونل با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط تردد کنند.

رئیس پلیس راه گیلان، از وقوع ۱۴ کشته و زخمی در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته ۱۴ فقره تصادف منجر در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر این سوانح جاده‌ای یک نفر کشته و ۱۸ نفر مصدوم و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

سرهنگ جابر صفاری، با اشاره به اینکه اوج وقوع سوانح رانندگی در جاده‌های گیلان ساعت ۱۶ تا ۲۰است ،افزود: تصادف مرگبار حادثه شب گذشته نیز ساعت ۲۰ شب در محور سیاهکل –بازکیا گوراب رخ داد که بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با پراید، راننده پراید در دم جان خود را از دست داده است.

وی، علت این تصادف مرگبار را  عدم توجه به جلوی راننده کامیون اعلام کرد و گفت: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توان از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری کرد.

جانشین پلیس راه گیلان گفت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار در حال حاضر ترافیک در همه محور‌های استان عادی و روان است و تردد با سهولت انجام می‌شود.

سرهنگ جابر صفاری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

محدودیت ترافیکی تا ۲۷ دی در باند شمال به جنوب محور رشت – قزوین اعمال می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.