مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران خبر داد

قیمت مرغ گرم و منجمد در میادین میوه و تره بار اعلام شد

راد گفت: در حال حاضر مرغ گرم تنظیم بازار در میادین و بازار‌های میوه و تره بار به قیمت هر کیلوگرم ۹۸۰۰ تومان و مرغ منجمد تنظیم بازار نیز هر کیلوگرم ۸۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر نقش این سازمان در تعدیل و کنترل قیمت میوه و تره بار در سطح شهر تهران گفت: قیمت برخی محصولات نظیر قیمت مرغ در بازار طی هفته‌های اخیر نوسانات فراوانی داشته و افزایش زیادی یافته است، اما با این وجود، سازمان مدیریت میادین توانسته به خوبی آن را مدیریت کند.

وی افزود: در حال حاضر مرغ گرم تنظیم بازار در میادین و بازار‌های میوه و تره بار به قیمت هر کیلوگرم ۹۸۰۰ تومان و مرغ منجمد تنظیم بازار نیز هر کیلوگرم ۸۹۰۰ تومان عرضه می‌شود و شهروندان امکان خریداری هر دو نوع مرغ گرم و مرغ منجمد را از میادین و بازار‌ها دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «تکریم مشتری» به عنوان سه مؤلفه‌ای که موجب رضایتمندی شهروندان می‌شود، نام برد و گفت: در شرایط اقتصادی موجود که قدرت خرید خانواده‌ها کاهش یافته است، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در راستای حمایت از سبد خرید خانوار‌های شهری بر تلاش خود برای کنترل بازار و تعدیل قیمت‌ها افزوده است.

راد در پایان با تأکید بر استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار، خاطرنشان کرد: خوشبختانه قیمت مرغ تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار زیر ۱۰ هزار تومان نگه داشته شده که نشان دهنده تلاش ما برای صیانت از اعتماد شهروندان و اطمینانی است که به این سازمان دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار