گل‌محمدی: وزیر ورزش از وضعیت تیم پاس بسیار ناراحت است

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: درباره وضعیت پاس با سلطانی فر جلسه داشتیم، او از وضعیت این تیم بسیار ناراحت است.

گل محمدی: سلطانی فر از وضعیت تیم پاس بسیار ناراحت استبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با رادیو درباره احیای تیم فوتبال پاس گفت: پاس باشگاهی باقدمت زیاد است. این تیم در سال‌های نه چندان دور، قطب سوم فوتبال ایران بود. با تصمیمات غیرکارشناسی، پاس به سرنوشتی دچار شد که همه از آن اطلاع داریم.

او ادامه داد: یک سال با مسئولان و پیشکسوتان پاس جلسات متعددی برگزار کردیم. آن‌ها از سرنوشت این تیم ابراز ناراحتی کردند. تمایل داشتیم که پاس را به هر شکلی احیا کنیم. با هماهنگی‌های صورت گرفته و جلسه با بزرگان باشگاه پاس قرار شد جلسه‌ای با وزیر ورزش برگزار کنیم که این جلسه، هفته گذشته برگزار شد.

گل محمدی اضافه کرد: وزیر ورزش و جوانان از این موضوع بسیار استقبال کرد. سلطانی فر از بلایی که سر پاس آمد، بسیار ناراحت است و دستور داد که اقدامات لازم برای احیای پاس انجام شود. او دستور داد کارگروهی زیر نظر داورزنی تشکیل شود و من نیز وظیفه دارم شرایط برگزاری آن را فراهم کنم. اقدامات ممکن برای احیای پاس باید با افراد تأثیرگذار نیروی انتظامی، ستاد تربیت بدنی نیرو‌های مسلح، هیئت فوتبال استان تهران و وزارت ورزش و جوانان صورت بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به این موضوع که آیا قرار است پاس همدان به تهران منتقل شود یا خیر بیان کرد: پاس همدان در لیگ دسته سوم است و ۴ سال طول می‌کشد به لیگ دسته اول برگردد. باید از لیگ دسته اول اقدام کنیم که رایزنی‌های لازم در این باره صورت گرفته است. حداقل باید امتیاز یک تیم در لیگ یک خریده شود. باید با هماهنگی مسئولان محترم، بتوانیم حمایت‌های نیروی انتظامی را داشته باشیم. باید با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان، پاس را در تهران احیا کنیم.

او درباره این که آیا قول وزارت برای ساماندهی تیم پاس صددرصدی است تاکید کرد: بله. ما دستور و قول این موضوع را گرفتیم و در کارگروهی که تشکیل می‌شود، برای احیای پاس تلاش می‌کنیم. برای اتخاذ این تصمیم به سه ضلع مثلث نیاز داریم که دو ضلع با آن موافق هستند. برای آن یک ضلع که نیروی انتظامی است، توافقات اولیه صورت گرفته و می‌خواهیم این نهاد از این کار حمایت کند. سلطانی‌فر خودش مسئولیت این بخش را پذیرفت و گفت که با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و سایر مسئولان هماهنگ می‌کند. تربیت بدنی نیرو‌های مسلح هم باید با احیای پاس موافقت کند که موافقت اولیه آن گرفته شد.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا تاریخ حضور پاس در لیگ دسته یک مشخص شده است یا خیر خاطر نشان کرد: خیر. قرار بود اقدامات اولیه انجام شود و گزارش آن را به وزیر ورزش و جوانان اعلام کنیم. من الان در وزارت ورزش هستم و بحث تعیین اعضای کارگروه را با داورزنی پیگیری می‌کنم.

او افزود: یک سال و نیم است که درباره احیای پاس اقدام می‌کنم و هنوز گزارشی در رسانه‌ها مطرح نکردم. قول می‌دهم من و وزارت ورزش و جوانان به دنبال کار تبلیغاتی نیستیم. جلسات اولیه را در استان تهران و با پیشکسوتان برگزار کردیم. کدام‌ یک از این پیشکسوتان از کار تبلیغاتی نفع برده اند. با فرار رو به جلوی بسیاری از دوستان، مقصر انحلال نفت مشخص نشد و برخی خودشان را تبرئه کردند.

انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی درباره احیای تیم پاس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار