راه اندازی مرکز ارتقای حرفه‌ای دانشجویان در لنگرود

سومین مرکز ارتقای شایستگی حرفه‌ای دانشجویان امروز در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان لنگرود راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد حسینی، مدیر کل فنی و حرفه‌ای گیلان گفت: سومین مرکز ارتقای شایستگی حرفه‌ای دانشجویان با هدف سنجش افزایش مهارت‌های حرفه‌ای دانشجویان در دوران تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود راه اندازی شده است.

وی افزود: در مراکز ارتقاء شایستگی حرفه‌ای دانشجویان تلاش می‌شود دانشجویان در کنار ارتقاء علمی با فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای آمادگی بیشتری برای ورود به عرصه کار و اشتغال داشته باشند.

امیرحسین فیروزان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود در آیین افتتاح این مرکز گفت: در حال حاضر هزار دانشجو در ۵۷ رشته تحصیلی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند که می‌توان با استفاده از مرکز ارتقای شایستگی حرفه‌ای توانایی  و مهارت های لازم را کسب کنند.

همچنین در این مراسم، مهرداد لاهوتی، نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به نقش آموزش در اصناف مختلف گفت: هم اکنون کشاورزی گیلان به دلیل سنتی بودن صرفه اقتصادی زیادی برای کشاورزان ندارد، اما اگر فارغ التحصیلان این رشته از دانش روز و آموزش فنی بهره‌مند شوند به طور یقین در حوزه بهره وری و اقتصادی بودن کار‌ها تغییر محسوسی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: پیش از لنگرود ۲ مرکز ارتقای شایستگی حرفه‌ای دانشجویان در دانشکده فنی چمران رشت و دانشکده فنی فومن راه اندازی شده بود.

 

انتهای پیام/م.ع

افتتاح مرکز ارتقای حرفه‌ای دانشجویان در دانشگاه آزاد شهرستان لنگرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.