استاندار فارس گفت: تامین سلامت و درمان در بیشتر نقاط دنیا یک کار حاکمیتی است، که باید به سمت و سوی بخش خصوصی هدایت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در ردیدار با رئیس و اعضای هیئت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه تامین سلامت و درمان در دنیا یک کار حاکمیتی است، بیان کرد: فارس سرمایه‌ای بزرگ با عنوان نخبگان علوم پزشکی دارد و برای بهره مندی کشور در سطح بین المللی و منطقه‌ای باید خدمات مناسبی از این دانشگاه داشته باشیم.

رحیمی تصریح کرد: استانداری حامی دانشگاه علوم پزشکی است و هر نوع حمایتی که در چهارچوب قوانین و محدوده اختیارات ما باشد برای رفع مسائل مختلف و توسعه کار‌های دانشگاه در سطوح ملی و استانی، انجام می‌شود.

وی ادامه داد: جذب دانشجویان خارجی و کسب درآمد برای دانشگاه، سفیران فرهنگ و دانش کشور در سایر نقاط دنیا و ارتقاء سطوح بهداشتی و درمانی با رعایت اصول و معیار‌های دانشگاه است.

علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه‌ها نیاز به توجه خاص دارند و در حوزه خدمات دانشگاه علوم پزشکی و روستایی با کمک بهورزان تا سطوح بالای مدیریت سلامت مردم را در بر می‌گیرد، اضافه کرد: از ابتدای امسال با وجود مسایل مختلف، صرفه جویی در منابع، مدیریت هزینه‌ها و حذف هزینه‌های غیرضروری با تلاش و مدیریت مجموعه دانشگاه، موفق شدیم خدمات دهی به مردم کاهش نداشته باشد نشود و تمامی خدمات انجام شود.
انتهای پیام/ت

فارس سرمایه عظیمی با عنوان نخبگان علوم پزشکی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار