پرداخت بیش از ۱۱۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد

مدیر کل امداد فارس گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۱۳ میلیارد و ۵۴۱ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان فارس پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل امداد فارس با اشاره به اینکه در ۹ ماهه امسال ۱۱۳ میلیارد و ۵۴۱ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به ۵ هزار و ۸۰۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان فارس پرداخت شده است، ادامه داد: این در حالی است که ۸۴ درصد این تسهیلات به میزان ۹۵ میلیارد و ۱۳۶ میلیون تومان ریال از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها و ۱۶ درصد به میزان ۱۸ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان از محل تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد اعطا شده است.

وی با بیان اینکه از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه کل کشور امسال، ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی ارزان قیمت برای مددجویان کمیته امداد استان پیش بینی شده است، اظهار کرد: تاکنون ۱۰۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان اعتبار اشتغال‌زایی به بانک‌های عامل ابلاغ و از این میزان تسهیلات اشتغال‌زایی زمینه جذب ۸۶ میلیارد و ۶۳۶ میلیون تومان معادل ۸۴ درصد از کل اعتبارات جذب شده است.

محمد بذرافشان در مورد نوع مشاغل ایجادشده در طی ۹ ماهه امسال، اضافه کرد: ۳ هزار و ۷۷۸ طرح در مشاغل خدماتی، هزا رو ۶۶۹ مورد دامپروری، ۱۰۴ مورد صنایع‌دستی و ۲۳۴ مورد کشاورزی و ۲۰ مورد صنعتی و معدنی ایجاد شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان فارس افزود: بر اساس محل سکونت مجری طرح در ۹ ماهه امسال، تعداد ۲ هزار و ۲۹۲ مورد طرح با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۹۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام شهری و تعداد ۳ هزار و ۵۱۳ طرح با اعتبار ۶۹ میلیارد و ۶۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وام روستایی پرداخت شده است.

انتهای پیام/چ

پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار