توزیع بیش از ۱۳ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی آبیک

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: از ابتدای امسال تا کنون، بیش از سیزده میلیون و هشتصد هزار لیتر سوخت یارانه­‌ای در بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، بیژن لطفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت:: از ابتدای سال جاری تاکنون؛ بیش از سیزده میلیون و هشتصد هزار لیتر سوخت نفت گاز یارانه ­ای بین صاحبان ماشین‌آلات کشاورزی، واحد‌های تولیدی، زراعی و دامی، مرغداری‌ها، دامداری­های صنعتی و سنتی، گلخانه ­ها، واحد‌های تولید قارچ و همچنین استخر‌های پرورش ماهی دارای پروانه این شهرستان توزیع شده است.

به گفته لطفی، از این میزان سوخت توزیع شده، ۵ میلیون و ۲۶۰ هزار لیتر در فصل پاییز و همزمان با آغاز کشت پاییزه انجام شده است.

وی افزود: ماشین آلات کشاورزی، مرغداری و دامداری‌ها به ترتیب بیشترین سهم از کل سوخت توزیع شده در این شهرستان را به خود اختصاص داده اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: سوخت یارانه­‌ای بر اساس ثبت‌نام متقاضیان در سامانه تجارت آسان و سامانه شناسایی اطلاعات مصرف کنندگان جزء بخش کشاورزی و با تائید و پایش دو مرحله‌ای توسط مدیریت جهاد کشاورزی و شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های اختصاص می­ یابد.

لطفی تصریح کرد: همچنین علاوه بر سوخت نفت‌گاز توزیع شده، با توجه به آغار فصل سرد سال، سوخت نفت سفید به منظور گرمایش منازل کارگری و نگهبانی واحد‌های تولیدی زیر بخش کشاورزی در سال جاری توزیع می­ شود.

انتهای پیام/ک

توزیع سوخت یارانه ای در آبیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار