دستور فوری شهردار کرمان برای بررسی ابعاد رفتار ناشایست با کودکان کار+ عکس

شهردار کرمان از رفتار ناشایست و غیرانسانی با دو کودک جمع‌آوری شده از سطح منطقه دو شهر کرمان دستور فوری برای پیگیری موضوع را داد و گفت: با خاطیان احتمالی برخورد جدی صورت گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان پس از نشر کلیپ کوتاهی حاوی صحنه‌هایی از رفتار ناشایست و غیرانسانی با دو کودک جمع‌آوری شده از سطح منطقه دو شهر کرمان که موجب تألم و نارحتی همشهریان و کارکنان شهرداری شد دستور فوری برای پیگیری موضوع را داد.

عالم‌زاده گفت: شهرداری منطقه دو کرمان در اسرع وقت موضوع را بررسی و گزارش آن را ارائه می‌کند و پس از روشن شدن همه ابعاد این رفتار ناشایست، ضمن اطلاع‌رسانی اصل موضوع به افکار عمومی با خاطیان احتمالی برخورد جدی صورت می‌گیرد.

دستور فوری شهردار کرمان برای بررسی ابعاد رفتار ناشایست با کودکان کار+ عکس


بیشتر بخوانید: برخورد قانونی با فرد خاطی/ از دو کودک دلجویی می‌کنیم


کلیپی حاوی تصاویری از آزار و اذیت با محتوای خورانیدن گل به ۲ کودک کار امروز (شنبه) در فضای مجازی استان کرمان منتشر شد و موجب رنجش و تخریب افکار عمومی در شهر کرمان شده است.

منبع فارس

انتهای پیام/پ

اخراج کارمند شرکت پیمانکاری شهرداری کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اعظم خبر نگار
۲۲:۲۸ ۲۲ دی ۱۳۹۷
باید اطلاعرسانی کنند و از عذرخواهیشون ازین کودکان ورفع مسائل مالی این دو کودک که مجبوشون کرده کودک کار بشند فیلم بگیرند . باید عذرخواهی کنند ازین بچه ها و اون شخص دستگیر بشه