برگزاری دوره آموزشی «هر مسجد یک خبرنگار» در کردستان

مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان از برگزاری دوره آموزشی «هر مسجد یک خبرنگار» ویژه اعضای کانون‌های مساجد استان در سنندج خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان گفت: طرح «هر مسجد یک خبرنگار» در راستای انعکاس فعالیت‌های کانون‌های مساجد سراسر کشور در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی اطلاع‌رسانی گسترده درباره فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات مساجد را از اهداف برگزاری این طرح برشمرد و افزود: در راستای اجرای این طرح ٤٠ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان برای شرکت در دوره آموزشی ثبت‌نام شده‌اند.

گلباغی بیان کرد: این خبرنگاران مسجدی، نوجوانان١٥ تا١٨ ساله هستند که در رابطه با خبرنویسی و خبرنگاری زیر نظر اساتید این حوزه در استان آموزش می‌بینند تا در زمینه اطلاع‌رسانی در حوزه مسجد فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه طرح «هر مسجد یک خبرنگار» یکی از مصوبات اجلاس سراسری مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کشور است، اعلام کرد: این دوره آموزشی به مدت ٢٠ ساعت و تا پایان دی ماه جاری برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان، کانون‌های مساجد را ظرفیتی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب دانست و عنوان کرد: انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت و استمرار حاکمیت نظام جمهوری اسلامی نیز در مساجد تثبیت، تحکیم و ادامه دارد.

وی ادامه داد: تلاش در جهت به کارگیری اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سطح جامعه از جمله اولویت‌ها و ماموریت‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد است.

گلباغی از برگزاری ٤٠ ویژه برنامه فرهنگی در ٤٠ مسجد استان همزمان با دهه فجر خبر داد و یادآور شد: برگزاری جشن‌های ویژه انقلاب، اجرای گروه‌های سرود انقلاب، محافل قرآنی، نمایشگاه‌های هنری، افتتاح کانون فرهنگی هنری مساجد، تدوین عملکرد ربع قرن فعالیت کانون‌های مساجد، هدیه ثواب طرح تلاوت نور به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی، مشارکت در اجرای برنامه‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر، دیدار با خانواده شهدای قرآنی، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از جمله عناوین برنامه‌های این دبیرخانه در دهه مبارک فجر امسال است.

انتهای پیام/م

دوره آموزشی «هر مسجد یک خبرنگار» در کردستان

برچسب ها: اشتغال ، خبرنگاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.