مدیرعامل سازمان نوسازی اطراف حرم مطهر عنوان کرد؛

طرح بهسازی میدان مطهری در دست بررسی است

خاکی از انجام ۳ مرحله آمارگیری برای مطالعات طرح میدان مطهری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،علیرضا خاکی مدیرعامل سازمان نوسازی اطراف حرم مطهر با اشاره به آخرین وضعیت تعیین تکلیف طرح بهسازی میدان مطهری گفت:با توجه میدان مطهری به عنوان یکی از مهمترین میدان‌های شهری قم و محور اتصال شمال رودخانه به حرم مطهر مطرح بوده و در کنار آن ظرفیت‌های سیاسی، حمل و نقلی و... به حساسیت‌های آن می‌افزاید.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)بیان کرد: طرح میدان مطهری شاید یکی از سنگین‌ترین پروژه‌های مطالعاتی شهرداری باشد چراکه از نظر شهری، ترافیکی و عمرانی در آن پیچیدگی‌های فراوانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه طرح بهسازی میدان مطهری در حال تدوین است عنوان کرد: مشاور گرفته شده تا تمام ظرفیت‌های میدان را با هم دیده و آرام سازی را برای سطح میدان انجام داده و ساماندهی حمل و نقلی و حرکتی و... را نیز مورد توجه قرار دهد.

خاکی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال آینده جمع‌بندی با حوزه‌های مختلف عمرانی، شهرسازی، ترافیکی و... در خصوص میدان مطهری صورت گیرد و گفت: سرمایه گذار‌هایی هم مراجعه کرده و آماده همکاری هستند و هرچه زودتر مطالعات به نتیجه برسد می‌توانیم سریع‌تر ساماندهی پروژه‌ها را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فاز شناخت مشکلات، مسائل و ظرفیت‌های میدان مطهری تا پایان سال تمام می‌شود اضافه کرد: طی این مرحله سه نوبت آمارگیری ترافیکی، رفتاری و... صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: میزان استفاده از این میدان متناسب با کیفیت‌های محیطی نیست، اما پیچیدگی‌های زیادی دارد چرا که تاسیسات زیادی در آنجا متمرکز شده است.

انتهای پیام/ح

انجام ۳ مرحله آمارگیری برای مطالعات طرح میدان مطهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار