خریداری ۵۰۰ بخاری هرمتیک برای مدارس خراسان شمالی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: ۵۰۰ دستگاه بخاری هوشمند هرمتیک برای مدارس استان خریداری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، امین فلاح مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی با بیان اینکه  ۵۰۰ دستگاه بخاری هوشمند هرمتیک برای مدارس استان خریداری شده است، گفت: این بخاری‌های هوشمند به زودی در میان مدارس استان توزیع و در کلاس‌های درس نصب می‌شود.

وی افزود: برای خرید هزار و ۳۰۰ دستگاه بخاری هرمتیک در حال انعقاد قرارداد هستیم.

فلاح ادامه داد: اکنون هزار و ۳۰۰ دستگاه بخاری نفتی در کلاس‌های درس استان وجود دارد که با دستور استاندار باید تا پیش از دهه فجر، تمام این بخاری‌ها برچیده شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: بخاری‌های نفتی کلاس‌های درس از نوع کاربراتوری استاندارد است و اکنون هیچ بخاری چکه‌ای در کلاس‌های درس استان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اکنون هزار و ۳۹۹ کلاس درس در ۲۸۸ مدرسه شهری و روستایی استان با گاز طبیعی گرم می‌شود و سه هزار و ۹۵۵ کلاس درس در ۷۲۵ مدرسه هم با اجرای گرمایش مرکزی، دارای سیستم استاندارد برای گرمایش هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی پیش از این گفته بود که بر اساس برآورد‌های انجام شده، برچیدن بخاری‌های نفتی از کلاس‌های درس استان دست کم ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و در این خصوص استانداری تامین ۳۰ میلیارد ریال اعتبار را تعهد کرده و با رایزنی‌های انجام شده، ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از منابع ملی به این طرح اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ط


وجود ۱۳۰۰ دستگاه بخاری نفتی در کلاس‌های درس خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.