در چهارمحال و بختیاری؛

ارسال ۲۸۵ اثر به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

۲۸۵ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان چهارمحال و بختیاری ارسال شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، البرز لله‎گانی مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری، از ارسال ۲۸۵ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد.

وی با بیان شرکت ۹۱ نفر در این جشنواره گفت: از مجموع آثار ارسال شده، ۶۲ مورد در زمینه بصیرت و دشمن شناسی، ۹۵ اثر در زمینه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، ۷۰ اثر با موضوع مطالبات استانی شامل ناهنجاری فرهنگی و بیکاری، و ۵۸ اثر در زمینه چهل سالگی انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است.

لله‌گانی افزود: ۴۰ درصد آثار ارسالی به جشنواره مربوط به تولیدات صدا و سیما، و مابقی از رسانه‌های مکتوب و دیجیتال بود.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۸۵ اثر رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره ابوذر، ۲۴ مورد در قالب خبر، یادداشت، عکس، مستند، کلیپ، مقاله، فیلم و کاریکاتور، به دبیرخانه کشوری ارسال گردید.

گفتنی است: اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، همزمان با دهه مبارک فجر در شهرکرد برگزار می‌شود.

فراخوان این جشنواره در محور‌های بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، چهل سالگی انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن، مطالبات استانی (بیکاری و راه‌های برون رفت از آن، ناهنجاری‌های فرهنگی استان و راه‌های برون رفت از آن‌ها) و در قالب‎های گزارش، خبر، یادداشت، عکس، کاریکاتور، مستند، کلیپ و فیلم کوتاه اعلام شد و آخرین مهلت ارسال آثار، پایان آذرماه ۹۷ بود.

انتهای پیام/ش

سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.