کد خبر: ۶۷۹۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
از ابتدای سال جاری تاکنون

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۲۰۰ مورد شکایات مردمی ثبت شده در سامانه بهداشت ۱۹۰ پیگیری شده است.

۱۲۰۰ پرونده شکایات مردمی مختومه شد شکیبا معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۲۰۰ مورد شکایات مردمی ثبت شده در سامانه بهداشت ۱۹۰ در حیطه‌های مختلف بهداشت محیط توسط کارشناسان بهداشت محیط پیگیری و مختومه شده است.

وی بیان کرد:سامانه ۱۹۰ بعنوان پل ارتباطی بین شهروندان و خدمتگزاران حوزه سلامت است و هدف آن رسیدگی سریع به درخواست‌ها وشکایات شهروندان در زمینه تخلفات بهداشتی در مراکز و اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی وآشامیدنی، بهداشت ابزار کار و بهداشت فردی است.

شکیبا افزود:همه مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف بهداشتی مانند عرضه مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته، مواد غذایی غیر مجاز، موارد نگهداری نامناسب از مواد غذایی، موارد مربوط به عدم رعایت بهداشت فردی و ابزار کار توسط فروشندگان مواد غذایی را به این سامانه اطلاع دهند.

 وی بیان کرد:علاوه بر موارد فوق مردم می‌توانند تخلفاتی را مانند رعایت نشدن اصول بهداشتی یا عرضه غیر مجاز مواد دخانی و دوپینگی در استخرها، باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه‌ها و هتل‌ها را نیز با شماره تلفن رایگان ۱۹۰ همراه با ذکر آدرس گزارش دهند تا در زمان کمتر از ۷۲ ساعت توسط بازرسان بهداشت محیط شکایات واصله ثبت، پیگیری و رسیدگی شده و نسبت به اجرای مقررات اقدام لازم بعمل آید.

انتهای پیام/ز

سامانه ۱۹۰ بعنوان پل ارتباطی بین شهروندان و خدمتگزاران حوزه سلامت است

کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
برچسب ها
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر