پایان متفاوت بسکتبال و فوتسال قزوین در دور گروهی لیگ یک

تیم‌های فوتسال و بسکتبال شهرداری قزوین، دور گروهی رقابت‌های لیگ یک را با باخت و برد به پایان رساندند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در پایان رقابت‌های دور مقدماتی، نتایج متفاوت تیم‌های فوتسال و بسکتبال شهرداری قزوین، رقم خورد و بلند قامتان بسکتبال با برد قهرمان شدند و فوتسالی‌ها هم با ترکیب جوان شده در بازی پایانی، باختند، اما با عنوان چهارمی دور مقدماتی لیگ را به پایان رساندند.

پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ دی ماه رقابت‌های لیگ یک در رشته‌های توپی فوتسال و بسکتبال به اوج خود رسید و در هفته پایانی رقابت‌های دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور و دربازی هفته چهاردهم و پایانی دور مقدماتی، تیم شهرداری قزوین با ترکیب جوان، در بازی خارج از خانه و تشریفاتی برابر شاهین کرمانشاه با هشت گل شکست خورد و در مکان چهارم قرار گرفت.

همچنین در ادامه رقابت‌های بسکتبال دسته اول باشگاه‌های کشور و در بازی پایانی دور مقدماتی، تیم شهرداری قزوین، بازی حساس خود برابر ابزارسازان درمانگر کرمانشاه را برد و قهرمان شد.

بازی شاگردان امید حمیدی با حمایت ورزش دوستان به میزبانی سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.

سرمایه گذاری فوتسال برای سال‌های آینده

مدیر فنی تیم فوتسال شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: بازی پایانی برای تیم شهرداری تدارکاتی بود و در جایگاه تیم تاثیری نداشت و به دلیل نداشتن سه بازیکن بزرگسالان استان و نتیجه بازی گذشته از بازیکنان جوان و زیر ۲۰ سال استفاده کردیم و به دنبال کسب تجربه بیشتر برای بازیکنان بودیم.

مجید گروه‌ای افزود: قرار بود قزوین در لیگ با تیم دیگری فعالیت کند، اما در دقیقه ۹۰، شهرداری قزوین با خرید امتیاز وارد تیم داری در لیگ یک شد و تنها دو ساعت مانده به پایان زمان یارگیری با فرصت محدود، بازیکنان نوجوان، جوان و چند بزرگسال بومی و قرار داده‌های بسیار پایین فعالیت تیم آغاز شد.

وی ادامه داد: نیم فصل اول به دلیل فرصت کوتاه نتایج مطلوبی را کسب نکردیم و با توافق کادر در نیم فصل دوم هم بازیکن جدیدی به تیم اضافه نشد و با همان ترکیب جوان در مسابقات شرکت کردیم.

گروه‌ای گفت: با نتایج کسب شده و فعالیت در سال اول، جایگا چهارم برای قزوین بد نبود و اگر کمی خوش شانس بودیم و حمایت‌های بیشتری صورت می‌گرفت می‌توانستیم به دور بعد صعود کنیم. این در حالی است که تیم‌هایی مثل رعد پدافند و اراک با هزینه‌های چند صد میلیون تومانی در پایان دور مقدماتی پایین‌تر از تیم شهرداری قزوین قرار رفتند و قزوین با ۱۵۰ میلیون تومان در مکان چهارم ایستاد.

فصل آینده همین فردا است

مدیر فنی تیم فوتسال شهرداری قزوین افزود: برای تیم داری در فصل آینده با هزینه بسیار کم و بازیکنان جوان از همین فردا باید آغاز کرد تا نتیجه مطلوب رفت.

برای تمام بازی‌ها برنامه داشتیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: از اول لیگ برای تمام بازی‌ها برنامه داشتیم و از پیش به فکر برنده بودن نبودیم و بعد از هر بازی به فکر حریف پیش رو بودیم.

امید حمیدی افزود: دور رفت به دلیل، ترافیک برگزاری همایش‌ها و مسابقات در سالن شهید بابایی قزوین مجبور بودیم بازی‌های خانگی را میهمان باشیم و در دور رفت تنها باخت برابر توفارقان آذرشهر هم به دلیل خستگی و زمان نزدیک بازی‌ها رقم خورد، اما با برنامه یکی یکی بازی‌ها را بردیم و پیش رفتیم.

وی ادامه داد: بازی‌های برابر اکسون تهران و ابزارسازان درمانگر کرمانشاه به دلیل نزدیکی تیم ها، بازی در مواقعی گره خود، اما با تلاش بازیکنان سربلند از بازی‌ها خارج شدیم و بعنوان قهرمان راهی دور پلی آف شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین گفت: در لیگ با ۴ بازیکن غیر بومی و ۱۹ بازیکن بومی حاضر شدیم و برابر تیم‌های حریف که سرمایه گذاری چند صد میلیونی کرده و بازیکنان لیگ برتری و با تجربه داشتند، با تلاش موفق به برتری شدیم این در حالی بود که میانگین سنی بازیکنان تیم شهرداری و قرار داد‌ها بسیار پایین بود.

حمیدی افزود: بسکتبال قزوین در سال‌های گذشته نشان داده که می‌تواند لیگ برتری شود و با این پیشینه و تلاش بازیکنان، برای صعود به لیگ برتر به مصاف حریفان می‌رویم.

تیم داری در قزوین باید در سال‌های آینده و با حمایت مسئولین ادامه دار باشد، چرا که ورزشکاران استان نشان داده اند که می‌توانند موفق ظاهر شوند، اما نیاز است حمایت‌های مالی و فنی کمی بیشتر باشد تا مدیران ورزشی با دست باز و بازیکنان با فراغ بال تلاش کنند و روند رشد ورزش استان و بازیکن سازی ادامه دار باشد.

گزارش از مهدی چگینی

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار