ترامپ: اوباما بایدن را از میان زباله‌ها بیرون کشید و معاون خود کرد!

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به تمسخر معاون باراک اوباما و رقیب احتمالی انتخایاتی خود پرداخت و او را زباله توصیف کرد.

ترامپ: اوباما بایدن را از میان زباله‌ها بیرون کشید و معاون خود کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به تمسخر جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق این کشور پرداخت و گفت در صورتی که بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 شرکت کند، تنها یک درصد از آرا را بدست خواهد آورد.

اظهارات ترامپ در میان افزایش گمانه‌زنی‌ها در خصوص اعلام نامزدی بایدن برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 بیان شد. رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد بسیاری می‌گویند عملکرد بایدن خوب است اما او همیشه تنها یک درصد آرا را بدست آورده است. او دو یا سه بار در انتخابات شرکت کرده و هیچگاه بیشتر از یک درصد رای بدست نیاورده است.

ترامپ در ادامه تمسخر معاون سابق باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت: سپس اوباما او را از میان زباله‌ها بیرون کشید و او معاون رئیس جمهور شد. شاید او پیشرو باشد اما اساسا یک مرد یک درصدی است. او ضعیف است.

او در ادامه افزود خواهیم دید چه اتفاقی برای او خواهد افتاد.

اظهارات تمسخرآمیز رئیس جمهور آمریکا درست چند ساعت پس از آن ایراد شد که بر اساس گزارش های جدید،  بایدن به مقامات حزب دموکرات اعلام کرده که برای انتخابات ریاست جمهوری آتی در این کشور حاضر می‌شود. چندی پیش روزنامه نیویورک تایمز در خبری اعلام کرد معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مراحل پایانی تصمیم‌گیری درباره رقابت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 است. بر اساس این گزارش، بایدن به متحدان خود گفته است تردید دارد دموکرات‌های دیگری که به کاخ سفید چشم دوخته‌اند بتوانند دونالد ترامپ را در این انتخابات شکست دهند.

متحدان این سیاستمدار کهنه‌کار حزب دموکرات تاکید کردند تصمیم بایدن تا زمانی که خودش بیان نکند نهایی نیست و ملاحظات خانوادگی نقش مهمی را در این تصمیم ایفا می‌کند. بایدن تا پایان ژانویه سال جاری میلادی باید تصمیم بگیرد که آیا تمایلی برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 دارد یا خیر.

بایدن از منتقدان سرسخت رئیس جمهور فعلی آمریکا است و این دو بارها همدیگر را مورد انتقاد قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار