توقیف محموله ۲۷ کیلوگرمی موادمخدر در بوکان

فرمانده نیروی انتظامی بوکان از توقیف محموله ۲۷ کیلو و ۲۷۰ گرمی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی فرمانده انتظامی بوکان از توقیف محموله بزرگ مواد مخدر در بوکان خبر داد و گفت: با اطلاع رسانی و همکاری شهروندان تیم‌های عملیاتی نیروی انتظامی در ادامه مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ از یک دستگاه خودروی سواری پراید مقدار ۲۷ کیلو و ۲۷۰ گرم تریاک را کشف و ضبط نمودند.

محبعلی تاکید کرد: سوادگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر که سعی داشتند این محموله مواد مخدر را از شهر‌های عمقی کشور وارد حوزه استحفاظی شهرستان بوکان نمایند، قبل از هرگونه اقدام و توزیع توسط نیرو‌های جان بر کف فرماندهی انتظامی بوکان متوقف و عامل اصلی نیز دستگیر که بهمراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل گردید.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

بوکان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهر پر جمعیت آذربایحان غربی است.

 

انتهای پیام/ی

 

کشف مواد مخدر در بوکان

برچسب ها: قاچاق ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.