سریال Breaking Bad هم به دنیای بازی‌های موبایلی راه پیدا کرد

گزارشی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، از ساخت بازی موبایلی سریال Breaking Bad با نام Breaking Bad: Criminal Elements خبر می‌دهد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حالا که بیش از پنج سال از پایان سریال Breaking Bad می‌گذرد، به تازگی خبری از این سریال محبوب منتشر شده است. طرفداران این سریال می‌توانند از بازی موبایلی پر از هیجان آن لذت ببرند. نام این بازی Breaking Bad: Criminal Elements است.

همان طور که از نام این بازی مشخص است، با دنیای پر از جنایات و مواد مخدر نیومکزیکو روبه‌رو خواهیم شد و هیجان زیادی انتظار ما را می‌کشد. متأسفانه اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس ما قرار ندارد اما یکی از مهم‌ترین موارد فاش شده، رایگان بودن آن است.

قرار است بازیکنان عملیات‌های جنایی را به صورت استراتژیک انجام دهند. مطمئناً این عملیات باید حول محور ماده مث‌آمفتامین آبی باشد. گزارش‌هایی که از این بازی منتشر شده، به ما از حضور شخصیت اصلی فیلم یعنی والتر وایت، خبر می‌دهد. اگر به خاطر داشته باشید، او یک معلم شیمی بود که پس از مشکلاتی در زندگی‌اش به تولید مواد مخدر روی آورد. البته در این بازی دوست وایت، جسی پینکمن نیز حضور دارد. باید به این نکته اشاره کرد که بازیکن می‌تواند با سایر شخصیت‌های داستان نیز ارتباط داشته باشد. از این شخصیت‌ها می‌توان به سائول گودمن، گاس فرینگ و مایک ارمنترات اشاره کرد.

کارگردان سریال بریکینگ بد درباره این بازی می‌گوید: «همان طور که تیم خلاق ما به جزئیات این اثر توجه کرده‌، اعضای تیم FTX Games نیز با داشتن تعهد در حال ساخت این بازی هستند. من با دیدن تعهد آن‌ها برای ساخت بازی و شکل معتبر دنیای داستانی، تحت تاثیر قرار گرفتم. به نظر من این بازی یک تجربه نو برای طرفداران این سریال خواهد بود. دلیلش هم می‌تواند شکل جدیدی از ارتباط با داستان و شخصیت‌ها باشد.»

توسعه دهنده بازی Breaking Bad: Criminal Elements شرکت Plamee است و شرکت FTX آن را منتشر خواهد کرد. بازی Breaking Bad: Criminal Elements امسال در فروشگاه نرم‌افزاری iOS و گوگل‌پلی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: آموزش کامل استفاده از برنامه شیریت - Shareit در اندروید +تصاویر 


انتهای پیام/

بازی سریال Breaking bad

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار