خدمات نظام اسلامی در حوزه بهداشت و درمان چشمگیر است

نماینده شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس گفت: خدمات نظام اسلامی در حوزه بهداشت و درمان، مطلوب و چشمگیر است.

مطالبات پرستاران هر چه سریع‌تر پرداخت شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی کاظمی نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، در جشن سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: سلامت از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع است و پرستاران نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند.

وی با اشاره به خدمت مطلوب و چشمگیر جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان و بویژه در مناطق محروم، ابراز امیدواری کرد: با رفع نواقص طرح تحول سلامت، شاهد اثرگذاری بیش از پیش این طرح باشیم.

کاظمی با تأکید بر پرداخت به موقع مطالبات پرستاران افزود: بیمه سلامت تمامی بدهی خود به دانشگاه علوم پزشکی استان را پرداخت کرده و دانشگاه هم باید بدهی به پرستاران را زودتر پرداخت کند.

وی در پایان از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان خواست؛ تفکیک شبکه بهداشت شهرستان کوهرنگ از بیمارستان چلگرد را مد نظر قرار دهند.

گفتنی است: در این جشن با حضور استاندار و جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری، از ۵۳ پرستار برگزیده استانی، یک پرستار برگزیده بیماران خاص و یک پرستار برگزیده الگوی شاخص «نماد ارتباط موثر» و ۱۶ نفر از پرستاران بازنشسته تجلیل به عمل آمد.

در حال حاضر، دو هزار و ۴۸۳ پرستار در استان چهارمحال و بختیاری مشغول به خدمت هستند.

پنجم جمادی الاولی خجسته سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س)، به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش

جشن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.