کاهش خسارت‌ها در رامسر با تدبیر مدیریت بحران

تدبیر ستاد بحران سبب شد شهرستان رامسر کمترین خسارت را در سیل مهر ماه امسال ببیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد آزاد فرماندار رامسر در جلسه شورای اداری این شهرستان‌ها به سیل مهرماه در رامسر اشاره کرد و با بیان اینکه اگر تدبیر ستاد بحران نبود خسارات جانی زیادی را متحمل می‌شدیم گفت:: روند بازسازی خسارات ناشی از سیل همچنان ادامه دارد.

وی افزود: اگرچه میزان بارش در رامسر نسبت به دیگر شهرستان‌ها بیشتر بود، اما میزان خسارت وارده نسبت به جا‌های دیگر کمتر بود.

فرماندار رامسر ایجاد امید در میان مردم را وظیفه اصلی مدیران دانست و گفت:: سازمان‌ها منتظر ابلاغ و پیشنهاد نباشند و باید خودشان مبتکر باشند تا رامسر به جایگاه ایده آل برسد.

آزاد گفت: سند گردشگری رامسر برای ۸۰ سال پیش است و باید بستر‌های لازم و گام‌های اساسی تری در این بخش برداشته شود و تمام اقدامات ما باید بر محور گردشگری باشد تا دغدغه اشتغال و ناهنجاری‌ها رفع شود.

فرماندار رامسر با بیان اینکه این شهرستان دارای القاب متعددی است و برای رسیدن به موقعیت واقعی باید گام‌های اساسی برداریم گفت:: همانطور که در هفته دولت اعلام کرده بودم ادارات باید به سیستم‌های دولت الکترونیک متصل شوند که طبق وعده شورای اداری بهمن ماه با ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک


تدابیر ستاد بحران عامل خسارات کمتر به رامسر

برچسب ها: ستاد بحران ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار