رییس دفتر ریاست جمهور:

سرمایه گذاران جاذبه های گردشگری گلستان را به دنیا معرفی کنند

رییس دفتر ریاست جمهورگفت: کارآفرینان باید جاذبه‌های استان گلستان را نه تنها به کشور بلکه به منطقه و دنیا معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  واعظی رییس دفتر ریاست جمهور امشب در برنامه تلویزیونی سرزمین من شبکه گلستان گفت: استان گلستان جاذبه‌های زیادی دارد و اقوام در این استان هر کدام کلکسیونی از زیبایی‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه باید به کشاورزی گلستان توجه ویژه‌ای شود گفت: گلستان ۲۱ سال است که استان شده است و خواسته ریاست جمهوری این است که استان گلستان ۵ تا ۱۰ سال دیگر نسبت به استان‌های همجوار مانند  مازندران و سمنان چیزی کم نداشته باشد.

واعظی هدف ریاست جمهوری از رفتن به گنبدکاووس را تشکر از مردم این شهرستان دانست و افزود: مردم وفادار به مملکت و نظام خود هستند که در انتخابات این موضوع مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از نیازمندی‌هایی که در داخل کشور وجود دارد مسئله صادرات است گفت: استان گلستان ظرفیت صادرات خاویار، میگو و برخی دیگر از محصولات را دارد.

رییس دفتر ریاست جمهور گفت: پرداختن به ۱۱ طرح طی سفر دولت به استان گلستان از برنامه‌های ماست تا تحولاتی به وجود بیاید و برای کدام رقم قبل توجهی برنامه ریزی کردیم.

وی گفت: مسئله آب شرب بسیار مهم است و سد‌هایی که در برنامه داریم فعال می‌شوند و همچنین  بحث بازرگانی نیز در برنامه وجود دارد و  نوید این را بدهم که برخی از بانک‌ها برای سرمایه گذاری با بخش خصوصی اقدام می‌کنند و ما بخش خصوصی را حمایت می‌کنیم و منابع بانک ها را به سمت استان‌هایی مانند گلستان سوق می‌دهیم.

وی گفت:در بحث آموزش عالی، آموزش و پرورش، فرهنگ ، گردشگری و بوم گردی استان مواردی است که برای افتتاح طرح‌ها برنامه ریزی شده است.

رییس دفتر ریاست جمهور گفت: موضوع آشوراده با همتی که انجام شد و تمام موانعی که در این سال‌ها وجود داشت این مژده را به شما می‌دهم که این موانع برطرف شد.

وی گفت: طرح‌هایی در ورزش، بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، حمل و نقل و کشاورزی افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود که به توسعه استان کمک می‌کند.

واعظی گفت: در استان گلستان تورم و بحث بیکاری نسبت به معدل متوسط کشوری پایین‌تر است و ما باید بتوانیم با یک انرژی خوب، با مدیران استان، بخش خصوصی و مردم برای توسعه استان تلاش کنیم تا یک تحول شکل بگیرد.
 
انتهای پیام/م
 

صحبت های رییس دفتر رییس جمهور در برنامه زنده شبکه گلستان

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.