همزمان با مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار؛

متروی تهران میزبان بیماران پروانه‌ای شد

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، ایستگاه متروی تجریش شاهد برگزاری ویژه برنامه جشن با حضور کودکان مبتلا به بیماری «ای بی» بود.

متروی تهران میزبان بیماران پروانه‌ای شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، ایستگاه متروی تجریش شاهد برگزاری ویژه برنامه جشن با حضور کودکان مبتلا به بیماری «ای بی» بود.

احسان بیسادی معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران با اعلام خبر برگزاری این برنامه هدف از اجرای آن را توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت اجتماعی و افزایش سلامت جسمانی عنوان کرد و افزود: این برنامه با حضور جمعی از کودکان مبتلا به بیماری صعب العلاج «ای‌بی» که به بیماری پروانه‌ای نیز شناخته می‌شود و خانواده آن‌ها برگزارشد.

بیسادی معرفی این بیماری به مردم و جذب حامی برای انجمن‌های خیریه فعال در این زمینه افزود: این برنامه در پی پویش مردمی با عنوان «ای‌بی واگیر ندارد» و با همکاری و مشارکت سازمان مردم نهاد «خانه ای‌بی» برگزار شد و اطلاع رسانی صحیح و ارتقا سطح آگاهی مردم به خصوص مسافران شهر زیرزمینی در زمینه شناخت از این بیماری ژنتیکی از دیگر اهداف برگزاری این برنامه بود.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب اجتماعی و فرهنگی مترو به عنوان بزرگترین سازه حمل و نقل درون شهری در تشریح برگزاری این برنامه گفت: در این برنامه شاد و با ایجاد محیطی با نشاط، پروانه‌های عزیز شهر شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مانند مولودی خوانی، موسیقی، اجرای مسابقه و استند آپ کمدی توسط گروه‌های هنری بودند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری در پایان خاطر نشان کرد:کلیه سازمان‌ها و انجمن‌های مردم نهاد با مشارکت کارگروه ره‌آورد فرهنگی این معاونت از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی مترو استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار