واحد‌های صنعتی گیلان مشمول دریافت تسهیلات صندوق ضمانت نامه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: تاکنون برای ۱۰ واحد صنعتی استان تسهیلات صندوق ضمانت نامه صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمدعلی شهیدی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: در راستای حمایت از صنعتگران و رونق تولید، تمامی واحد‌های کوچک زیر ۵۰ نفر در داخل و خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی که مجوز صنایع معادن و صنایع تبدیلی جهاد داشته باشند، مشمول دریافت تسهیلات صندوق ضمانت نامه تا سقف ۳۰ میلیارد ریال می‌شوند.

وی، با بیان اینکه نداشتن چک برگشتی و معوقات بانکی از شرایط دریافت تسهیلات صندوق ضمانت است، افزود: درحال حاضر برای ۱۰ واحد صنعتی استان تسهیلات صندوق ضمانت نامه صادر شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، با اشاره به امضای تفاهم نامه با بیمه ایران، گفت: بر اساس این تفاهم نامه بسته حمایتی در راستای افزایش همکاری و ترویج فرهنگ بیمه، حمایت از صنایع کوچک و متوسط از دیگر مزیت تسهیلات صندوق ضمانت است.

احمدعلی افزود: با انعقاد این تفاهم نامه صنایع کوچک با ریسک کار بالا می‌توانند تا ۷۰ درصد بیمه درمان، خسارت و حوادث را تحت پوشش قرار دهند.

وی، با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در حال حاضر دارای ۳۶ موقعیت و عرصه صنعتی مصوب است که ۳۳ موقعیت آن در دست بهره برداری است، تصریح کرد: یک هزار و ۷۶۱ هکتار مساحت اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان است که از این میزان، یک هزار و ۳۱۹ هکتار آن مرحله عملیاتی، ۵۱۷ هکتار مساحت اراضی واگذار شده و ۸۶۹ هکتار مساحت اراضی صنعتی قابل واگذاری است.

 

انتهای پیام/م.ع

۱۵ واحد صنعتی گیلان تسهیلات ضمانت نامه دریافت می‌کنند

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.