افتتاح بازارچه مدرن با 90 غرفه به زودی در نهاوند

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نخستین بازارچه مسقف نهاوند در 90 غرفه افتتاح می شود.

افتتاح بازارچه مدرن با 90 غرفه به زودی در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بیژن ترابیان، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند اظهار داشت: این بازارچه در هزار مترمربع به شکل مسقف و با همه امکانات به روز در 90 غرفه تا پیش از ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: امکانات جانبی این بازارچه شامل پارکینگ چندهزارمتربعی در بهترین مکان شهر در نزدیکی میدان امام(ره) پشت مصلای نماز جمعه است.

وی ادامه داد: در این بازارچه برای نخستین بار در نهاوند در کنار غرفه های مختلف، عرصه میوه و سبزی تازه، غذاهای سنتی و فست فود و صنایع دستی نیز در دسترس مردم است.

ترابیان یادآور شد: مکان قبلی بازار روز نهاوند در نزدیکی میدان ابوذر موجب ترافیک در شهرستان می شد و بر این اساس اگر کسبه این بازار مکان را تخلیه نکنند مالک این مکان حکم تخلیه را دارد و طبق قانون برخورد می کند.

رییس اداره صمت نهاوند بیان کرد: کسبه بازار میوه فروشی واقع در چهارراه ابوذر ابتدای خیابان سعدی، تنها یک هفته برای تخلیه این مکان دارند.

ترابیان خاطرنشان کرد: بازار جدید میوه و تره بار در پشت مصلای نماز جمعه و با در نظر گرفتن مباحث ترافیکی، امنیت خوب و قابل دسترس، سرویس بهداشتی، غرفه آش های سنتی و فست فود، اینترنت رایگان، نزدیکی به مسجد، دسترسی آسان مردم و تأمین کالاهای اساسی آماده راه اندازی است.

انتهای پیام/ د

 بازارچه مدرن  در نهاوند افتتاح می شود

برچسب ها: صنعت و معدن ، بازارچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.