حسن احمد: بی ثباتی عراق در جام ملت‌های آسیا نگران کننده است

سرمربی تیم فوتبال النفط عراق گفت: بی ثباتی و شناخت کم سرمربی تیم ملی فوتبال عراق از بازیکنانش نگران کننده است.

حسن احمد:بی ثباتی عراق در جام ملت های آسیا نگران کننده استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت الکوره، حسن احمد سرمربی تیم لیگ برتری نفت عراق درباره دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در قالب جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اظهار کرد: بی ثباتی عراق در جام ملت‌های آسیا می‌تواند سبب نگرانی مردم عراق شود. در ۲ دیدار اخیر تیم ملی فوتبال عراق نیز شاهد آن بودیم که مشکلات پایه‌ای ما را نگران کرده است.

احمد ادامه داد: سردرگمی بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق نشان دهنده این است که مربی این تیم تا به این لحظه از توانایی‌های بازیکنانش با خبر نیست. عملکرد فنی تیم ملی فوتبال عراق همچنان پایین‌تر از توانایی‌های بازیکنان است و در دیدار برابر تیم ملی فوتبال یمن نیز شاهد این موضوع بودیم.

سرمربی عراقی در پایان گفت: کار تیمی برابر تیم ملی فوتبال ایران بسیار سخت است. ایران تیمی با ثبات است و بنابراین تیم ملی فوتبال عراق باید با بهترین عملکرد خود به مصاف این تیم برود.

سایت عراقی همچنین نوشت: تیم‌های فوتبال ایران و عراق یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های حضور در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هستند.


بیشتر بخوانید:

جذابیت دیدار تیم‌های فوتبال ایران و عراق از نگاه رسانه کره‌ای

نگاهی به ترین‌های دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا

۱۷ تیم در جست و جوی ۷ بلیت یک هشتم نهایی


انتهای پیام/

نقطه ضعف سرمربی تیم ملی فوتبال عراق مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار