انتصاب رئیس انجمن خوشنویسان هندیجان

طی حکمی از سوی انجمن خوشنویسان ایران، عباس ناصربافقی به عنوان سرپرست انجمن خوشنویسان هندیجان منصوب گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود میرزاپور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: عباس ناصربافقی به عنوان سرپرست انجمن خوشنویسان هندیجان منصوب شد.

وی افزود: بافقی دارای درجه ممتاز خوشنویسی و از اساتید برجسته خط در استان و شهرستان هندیجان است که از ابتدای سال ۹۷ با هماهنگی انجمن خوشنویسان خوزستان، عهده‌دار مسئولیت و مدیریت شعبه هندیجان شد.

در حکم انتصاب عباس بافقی آمده است:

با توجه به علاقه‌مندی، سابقه و تجارب مفید و موثر جنابعالی بر اساس مصوبه شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران، در اجرای بند ۲ ماده ۳۰ اساسنامه، به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان سرپرست شعبه غیر شورایی هندیجان منصوب می‌شوید.

مسعود میرزاپور ضمن تبریک به این هنرمند تلاشگر، رونق و شکوفایی انجمن خوشنویسان هندیجان در سالجاری را مرهون زحمات و تلاش شبانه روزی ایشان دانسته، ارایه خدمات هنری و برگزاری کلاس‌های خوشنویسی در مناطق محروم کمتر توسعه یافته در هندیجان را مصداق و نشانه بارزی از این انتصاب عنوان کرد.

گفتنی است؛ بافقی در حال حاضر هنرجوی فوق ممتاز انجمن خوشنویسان خوزستان می‌باشد که با حکمی از سوی استاد  امیرخانی و انجمن خوشنویسان ایران به عنوان سرپرست انجمن خوشنویسان هندیجان منصوب گردید.

انتهای پیام/م

رئیس انجمن خوشنویسان هندیجان منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.