مدیر کل کتابخانه های عمومی اردبیل؛

سرانه مطالعه با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی در اردبیل ارتقا می‌یابد

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: سرانه مطالعه با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی در استان اردبیل ارتقا می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رباب عزیزخانی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در نشست مشترک با دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل به منظور برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های کتاب خوانی افزود: برنامه‌های ترویجی برای ارتقای سرانه مطالعه با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.
وی هدف از برگزاری این نشست را تبادل نظر به منظور ارتقای سرانه مطالعه عنوان کرد و تصریح کرد: در این نشست مشترک که به میزبانی صدا و سیمای اردبیل برگزار شد، راهکار‌های برگزاری نشست‌های کتاب خوان و اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی، بررسی شد.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اشاره به اینکه معرفی کتاب‌های مهم و تاثیر گذار در حوزه‌های مختلف موجب ایجاد انگیزش برای مطالعه می‌شود افزود: در قالب همکاری مشترک برنامه‌های کتاب خوانی اجرا خواهد شد.
ملا احمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز با اشاره به اجرای برنامه‌های موفقیت آمیز در حوزه کتاب با اداره کل کتابخانه‌های عمومی، بستر سازی فرهنگ کتاب خوانی را یکی از مهمترین دلایل پیشرفت هر جامعه خواند و خاطر نشان کرد: صدا و سیما در حوزه کتاب آماده هرگونه همکاری با سازمان‌های فرهنگی است.
اسحق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز هدف از اجرای این طرح را رغبت بیشتر دانشجویان به مطالعه کتاب‌های غیر درسی عنوان کرد و افزود: دانشجویان با شرکت در برنامه‌های کتابخوانی می‌توانند در جامعه افرادی مثمر ثمر باشند.
در پایان این جلسه مقرر شد، برنامه رادیویی برپایه کتاب و با همکاری این سه نهاد فرهنگی انجام گیرد.
انتهای پیام/ح

ارتقا سرانه مطالعه در اردبیل

برچسب ها: کتابخانه ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.