کاهش ۷.۲ درصدی وقوع جرائم در استان اصفهان

رییس کل دادگستری استان اصفهان از کاهش ۷.۲ درصدی ۱۰ جرم اول استان خبر داد و گفت:: بیشترین کاهش مربوط به اتهام خیانت در امانت با ۱۶.۲ درصد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد خسروی‌وفا با بیان اینکه نتیجه نرخ آماری 10 جرم اول استان اعلام شد، اظهار داشت: بر اساس گزارش و بررسی آماری مرکز مطالعات اجتماعی و جرم‌شناسی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ، دادگستری استان اصفهان توانسته است در شش ماهه اول سال 97 نسبت به مدت مشابه در سال 96، نه اتهام از مجموع ده اتهام اول جرائم را کاهش دهد.

وی ادامه داد: بیشترین کاهش مربوط به اتهام خیانت در امانت با 16.2 درصد است و در مجموع 10 اتهام ، 7.2 درصد کاهش وقوع جرایم را رقم زند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان مطرح کرد: 10 اتهام اول استان به ترتیب توهین به اشخاص عادی، سرقت مستوجب تعزیر، ضرب و جرح عمدی، ایراد صدمه بدنی غیر عمدی بر اثر تصادف، تهدید، تخریب، کلاه‌برداری، خیانت در امانت، افترا و نگهداری و مالکیت مواد مخدر است.

خسروی‌وفا این توفیق ارزشمند را نتیجه تلاش‌های جهادگونه همه همکاران قضایی و اداری‌اش در استان دانست و از زحمات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان که در خط مقدم این جبهه فعالیت می‌کند، تقدیر و برای تمامی همکارانش آرزوی موفقیت روزافزون کرد.

انتهای پیام/م

عملکرد موفق استان اصفهان در کاهش جرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.