پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی بیش از سهمیه ابلاغی در استان اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری بیش از سهمیه ابلاغی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در بیست و پنجمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل افزود: با پیگیری‌ها و حمایت شخص استاندار و همکاری موثر دستگاه‌های بخشی و بانک‌های عامل استان اردبیل در مرحله اول پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با پرداخت یک هزار و ۲۶۰ میلایرد ریال تسهیلات توانست کارنامه موفقی از خود به جا گذارد.

وی بیان کرد: با پیگیری‌ها و حمایت شخص استاندار همکاری موثر دستگاه‌های بخشی و بانک‌های عامل استان اردبیل در مرحله اول پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری توانست کارنامه موفقی از خود به جا گذارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل با پرداخت مبلغ یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل طرح اشتغال روستایی و عشایری در مرحله نخست و ۳ درصد بیشتر از سهمیه مصوب توانست از استان‌های پیشرو در این زمینه باشد.

رحیمی با تاکید به اینکه هرگونه انحراف در طرح‌های اشتغال زا مستوجب برخورد خواهد شد گفت: هم اکنون کمیته نظارت اشتغال پایدار روستایی و عشایری متشکل از نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستکاه‌های بخشی در حال نظارت و بازرسی از این طرح‌ها می‌باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات مشغال خانگی نیازمند همکاری موثر بانک‌های می‌باشد افزود: سهمیه مصوب مشاغل خانگی استان اردبیل مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال می‌باشد که تاکنون مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال ان پرداخت شده است.

در پایان این جلسه مشکلات ۲۳ طرح اشتغالزا مصوب جهتی دریافت تسهیلات با حضور صاحبان طرح‌ها بررسی و دستورات لازم صادر مصوب شد.
انتهای پیام/ح

سهمیه مصوب مشاغل خانگی اردبیل ۲۹۰ میلیارد ریال می‌باشد

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.