میزبانی شیراز از مسابقات کاراته اوراسیا

شیراز، رقابت‌های سبک‌های آزاد کاراته بین المللی اوراسیا را میزبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد مبارکی رییس هیات کاراته استان فارس گفت: مسابقات بین المللی کاراته سبک‌های آزاد ۲۰۱۹ اوراسیا در دو بخش کاتا و کومیته بانوان و مردان از ۱۴ اسفندماه بمدت چهار روز به میزبانی ورزشگاه شهید آیت اله دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اهداف برگزاری این رقابت‌ها بیان کرد: نخستین هدف اینکه در حال حاضر هیچ مسابقه‌ای با شرکت کلیه سبک‌های آزاد کاراته در جهان وجود ندارد و فقط به صورت سبکی برگزار می‌شود و برگزاری این رقابت‌ها برای نخستبن بار هست و دومین هدف اینکه أگر یکی از قهرمانان کشورمان بخواهد در کوچکترین مسابقه سبکی بین المللی در نزدیکترین کشور شرکت کند باید حداقل ده میلیون تومان هزینه برای آن پرداخت کند، ولی رقابت‌های اوراسیا شیراز تنها ۱۵۰ هزار تومان هزینه بر می‌دارد.

رییس هیات کاراته استان فارس ادامه داد: استان فارس و شهر شیراز توان مدیریت مسابقات مختلف را در ایران دارد و از طرفی با میزبانی رقابت‌های بین المللی کاراته ارز مملکت خارج نمی‌شود و تازه توریست ورزشی هم به کشور آوردیم.

احمد مبارکی در خصوص تیم‌ها و ورزشکاران شرکت کننده نیز گفت:: در حال رایزنی با کشور‌های مختلف هستیم و هنوز تعداد ورزشکاران و تیم‌ها مشخص نشده، اما مطمئن باشید این مسابقات در بالاترین سطح ممکن برگزار می‌شود.

وزارت ورزش و جوانان برای قهرمانان ایرانی رقابت‌های کاراته سبک‌های آزاد اوراسیا تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته که این موضوع خود بر کیفیت و جذابیت هرچه بیشتر این مسابقات اضافه خواهد کرد.
انتهای پیام/م

شیراز میزبان رقابت‌های بین المللی سبک‌های آزاد کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار