سرپرست وزارت بهداشت:

ساخت بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان از برنامه‌های وزارت بهداشت است

سرپرست وزارت بهداشت گفت: ساخت بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی در گرگان از برنامه‌های وزارت بهداشت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سعید نمکی صبح سه شنبه در حاشیه افتتاح مرکز تروما و اورژانس شهید نبوی بیمارستان پنجم آذر گرگان توسط رئیس جمهور اظهار کرد: این مرکز ۱۱ هزار متر مربع زیربنا دارد و شامل بخش‌های مختلفی از جمله جراحی، ICU، بخش‌های تشخیصی، آزمایشگاه و اتاق عمل است که در ارائه خدمات به بیماران به ویژه مصدومان حوادث ترافیکی نقش ویژه‌ای دارد.

وی افزود: ساخت بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی در شهر گرگان در برنامه‌های رییس جمهور است که ۳۰۰ تخت آن باید ظرف دو سال آینده ساخته شود همچنین ساخت بیمارستان‌های ۹۲ و ۶۴ تختخوابی در گالیکش، گمیشان و رامیان هم از دیگر برنامه‌های رییس جمهور برای توسعه خدمات در استان گلستان است.

نمکی گفت: مرکز تروما و اورژانس شهید نبوی گرگان با ظرفیت ۱۵۲ تخت بیمارستانی ساخته و تکمیل شده است که عملیات ساخت آن از اردیبهشت ماه سال گذشته آغاز و امروز افتتاح شد.

سرپرست وزارت بهداشت تاکید کرد: تعداد زیادی پروژه بهداشتی و درمانی در استان گلستان امروز به بهره برداری می‌رسد و پیگیری‌های لازم برای اتمام سایر پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم انجام خواهد شد، اما نکته مهم این است که همکاران ما در این استان توانسته اند گام‌هایی در جهت اجرای نظام ارجاع و پزشکی خانواده که از تکالیف دولت در برنامه‌های پنجم و ششم توسعه است، بردارند.

نمکی در پایان با بیان این که بار‌ها در زمان مسئولیتم در معاونت امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه به استان گلستان سفر کرده ام، گفت: از پیشرفت‌های اجرای آزمایشی نظام ارجاع در این استان آگاهی دارم و به دنبال عملیاتی کردن آن هستیم.

انتهای پیام/پ

افتتاح مرکز تروما و اورژانس شهید نبوی بیمارستان پنجم آذر گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.