معاون امداد و نجات هلال احمر اردبیل خبر داد؛

امدادرسانی به ۱۱۴ نفر گرفتار شده در برف و کولاک محور خلخال - اسالم

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۱۱۴ نفر گرفتار شده در برف و کولاک محور خلخال - اسالم شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزیز ارشادیان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل صبح امروز با اعلام این خبر افزود: این افراد طی دو مورد حادثه در ۲۳ تا ۲۵ دی ماه در جاده‌های شهرستان خلخال گرفتار برف و کولاک شده بودند.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث ۱۱۴ نفر حادثه دیده وجود داشت، تصریح کرد: عوامل جمعیت هلال احمر به همه این افراد امدادرسانی کردند.

ارشادیان افزود: کمک به بستن زنجیر چرخ، کمک به بازگشت خودرو‌های منحرف شده به مسیر و اسکان اضطراری افراد حادثه دیده از جمله خدمات جمعیت هلال احمر به حادثه دیدگان بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: ۴ نفر از حادثه دیدگان توسط عوامل جمعیت هلال احمر اسکان داده شده بودند.

وی با اشاره به امکانات به کار گرفته شده در این حوادث تصریح کرد: ۴ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با ۱۲ نفر نیروی عملیاتی و ۲ دستگاه خودروی آمبولانس به یاری هموطنان گرفتار شده در برف و کولاک شتافتند.

ارشادیان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به هموطنان آمادگی کامل دارد، اظهار کرد: هموطنان در زمستان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کرده و در صورتی که مجبور به مسافرت باشند تجهیزات زمستانی، تغذیه و پوشاک گرم همراه داشته باشند.
انتهای پیام/ح

اسکان حادثه دیدگان توسط جمعیت هلال احمر اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار