پیگیری پرونده ۳۲۰۰ ایثارگر آسیب دیده در زلزله کرمانشاه

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۳۲۰۰ پرونده ایثارگران خسارت دیده در زلزله اخیر پیگیری و اعلام خسارت شده است.

به گزارش   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مدیرکل بنیاد شهید  استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۳۲۰۰ پرونده ایثارگران خسارت دیده در زلزله اخیر پیگیری و اعلام خسارت شده است.

 حجت‌الاسلام‌ هادی عسگری  گفت: بیمه در حقیقت پشتوانه‌ای محکم در روز‌های سخت و مایه آرامش و آسایش جامعه به‌ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر است و این مهم در حادثه زلزله اخیر استان کرمانشاه به‌خوبی نمایان بود.

وی بیان کرد: : کارشناسان  بیمه با جدیت به بررسی پرونده‌های ایثارگران خسارت‌دیده پرداخته و در اسرع وقت نسبت به پرداخت خسارت ایثارگران آسیب‌دیده از این زلزله اقدام کردند.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرمایه‌های ارزشمند جامعه دانست و افزود: خدمت به این عزیزان در سرلوحه کارهایمان قرار گیرد.

مسئول بنیاد شهید استان کرمانشاه  بر سرعت بخشیدن به کار رسیدگی به پرونده‌های آسیب دیدگان از زلزله، استان تاکید و بیان  کرد:  با همکاری خوب سازمان های بیمه گر  و بنیاد مسکن بقیه پرونده ها  نیز در حال پیگیری است.


انتهای پیام/ز

پرونده‌های آسیب دیدگان  زلزله کرمانشاه بررسی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار