آخرین لحظه زندگی موتورسوار جوان پیش از تصادف مرگبار! +فیلم

دوربین‌های مدار بسته آخرین لحظه زندگی یک موتورسوار جوان پیش از تصادف مرگبارش را ثبت کردند.

 آخرین لحظه زندگی موتورسوار جوان پیش از تصادف مرگبار! فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، آخرین لحظات زندگی یک موتورسوار جوان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو «امیر علی» لحظاتی پیش از وقوع این حادثه مرگبار و در حالی که با سرعت زیادی در حال موتورسواری در جاده رجنسی پارک در شهر آدلاید استرالیا است دیده می‌شود.

این جوان ۱۹ ساله لحظاتی بعد در اثر از دست دادن کنترل موتورسیکلت خود به مانع فیزیکی کنار جاده برخورد کرد و جانش را از دست داد. پس از این حادثه امیر علی به بیمارستان منتقل شد و در یکشنبه شب پزشکان مرگ او را اعلام کردند.

او عاشق موتورسواری بود اما سرانجام این عشق و علاقه منجر به از دست دادن جانش شد. در ویدئوی دیگری مشاهده می‌شود که او پس از برخورد با میله کنار جاده تعادل خود را از دست داده و با شدت زیادی به اطراف پرت می‌شود. قربانی دانشجوی سابق دانشکده روما میچل بود. دوستانش او را پسری مهربان توصیف کردند. مرگ او موجب حزن و اندوه دوستان و برخی از همکلاسی هایش شد. «کالب دلانی» یکی از دوستان امیر عای در این باره گفت: «با خانواده و سایر دوستان امیر علی ابراز همدردی می‌کنم. همه ما در غم از دست دادن او سوگواریم.»

«سالفا صفدری»، یکی از همکلاسی هایش نیز در مورد امیر علی گفت: «او جوانی خوش رو و بسیار شاداب بود. از مرگ او عمیقاً متاثر شدم.»

دوستان و همکلاسی‌های امیر علی قصد دارند برای یادبود او طی این هفته اقدام به موتورسواری تا محل دفن او کنند. آن‌ها همچنین با جمع‌آوری پول قصد دارند به مادر امیر علی برای تأمین هزینه‌های مراسم یادبود پسرش کمک کنند.

انتهای پیام/

سرعت زیاد موتورسیکلت بلای جان صاحبش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۶ دی ۱۳۹۷
خوب که چی؟
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۱۲:۵۳ ۲۶ دی ۱۳۹۷
پسر افغانی در شهر آدلاید... اصالتا از شهر غزنی (جاغوری) هست.